Mijn partner is voor zichzelf begonnen als zink en loodwerker. Nu doe ik de administratie samen met hem en ik loop er tegen aan dat ik voor de verzekeringspremies niet voor elke maand een factuur ontvangen heb en ik vraag mij ook af of ik dit moet hebben bij het indienen van de eerste omzetbelasting. Ik weet dat je op assurantiebelasting niets kan terugkrijgen maar ik kan me ook zo voor stellen dat de belastingdienst bewijzen wil zien voor elke betaling. Mijn partner wil niet per jaar gaan betalen, dit zou administratie besparen maar voor nu niet een fijne oplossing. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Shanna6
Shanna6
Beste lezers,
Mijn partner is voor zichzelf begonnen als zink en loodwerker. Nu doe ik de administratie samen met hem en ik loop er tegen aan dat ik voor de verzekeringspremies niet voor elke maand een factuur ontvangen heb en ik vraag mij ook af of ik dit moet hebben bij het indienen van de eerste omzetbelasting. Ik weet dat je op assurantiebelasting niets kan terugkrijgen maar ik kan me ook zo voor stellen dat de belastingdienst bewijzen wil zien voor elke betaling. Mijn partner wil niet per jaar gaan betalen, dit zou administratie besparen maar voor nu niet een fijne oplossing. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
met vriendelijke groet,
shanna
aangepast door Shanna6Te weinig info
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/62330-factuur-van-verzekeraar-nodig-voor-elke-maandpremie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag