indira (eXistenz) Geplaatst: 12 augustus 2005 indira (eXistenz) 129 0 Geplaatst: 12 augustus 2005 Persoon is bij mij op kantoor geweest en kwam me vertellen dat een aantal van jullie op Expeditie (Nils) Holgersson (bekend onder 25+) gaan. Spannend hoor. Veel plezier have fun. Indira Zie ook: crossmedialog Link naar reactie
nonex.nl Geplaatst: 12 augustus 2005 nonex.nl 3k 31 Geplaatst: 12 augustus 2005 Dankjewel, we hebben inderdaad Nils als expeditieleider ;) waarschijnlijk hebben we de week erna te veel spierpijn om veel te internetten, dus dat worden twee rustige weken.... Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
zrski Geplaatst: 12 augustus 2005 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 12 augustus 2005 yeah, ik heb er zin in! :) HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
Ewout Wolff Geplaatst: 13 augustus 2005 Ewout Wolff 3,2k 157 Geplaatst: 13 augustus 2005 Geen zorgen, we gaan niet allemaal Indira, je blijft dus in vertrouwde en veilige handen. ;) Online marketing manager Onedaycompany http://twitter.com/ewoutwolff Link naar reactie
indira (eXistenz) Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur indira (eXistenz) 129 0 Geplaatst: 13 augustus 2005 Geen zorgen, we gaan niet allemaal Indira, je blijft dus in vertrouwde en veilige handen. ;) Pfjieuw wat zou ik zonder jullie moeten... gelukkig maar. :) Zie ook: crossmedialog Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 13 augustus 2005 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 13 augustus 2005 Ik denk dat wij achterblijvers het gemakkelijker hebben hoor... iets doet me denken dat dit forum een stuk minder snel zinkt dat een vlot of kano vol aangeschoten ondernemers ;p Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
indira (eXistenz) Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur indira (eXistenz) 129 0 Geplaatst: 13 augustus 2005 HL-Bobo's in de Bush :D Zie ook: crossmedialog Link naar reactie
Persoon Geplaatst: 14 augustus 2005 Persoon 1,4k 2 Geplaatst: 14 augustus 2005 Sterkte voor de achterblijvers en tot over een week! 8) Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen