• 0

Laten we met zijn allen een voorbeeld ondernemersplan maken?

Aanbevolen berichten

  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik vind het helemaal top die link van jou ! Ik moest eigenlijk best lachen, want er is al zo vaak om een voorbeeld gevraagd en helaas peanut boter hebben (of beter gezegd hadden) wij die niet.

Anniewees ... ik moest dus lachen om jouw link, want .... IMK projekten is een partner van HigherLevel en Peter Bosman is expert member. Maar .... dat is hij nog maar net hoor (soort van fresh prince ondernemingsplanningen in HL), dus we verwachten nog heel wat van hem.

 

Ik hoop dat er iemand net zo'n "deler" is als jij en je binnenkort ook een goede link naar "planning" krijgt.

 

Bydewee heb ik je berichtje ook even gezet in Studenten opgelet. Zo zie je maar weer .... heb je ook die personen geholpen !

 

Nogmaals thanks !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Ben blij dat ik mensen kan helpen, misschien kunnen mensen nu ook "studenten die "ons" alleen maar willen gebruiken", zoals ik werd genoemd na mijn plaatsing, helpen, want sommige doen het echt niet alleen omdat ze geen zin hebben, maar omdat ze gewoon al gelijk geen begin kunnen maken met hun project voor school en al hulp aan anderen hebben gevraagd, maar die weten het dan ook niet....maar I'm staying tuned. misschien dat er ook iets voor mij te halen valt !! ;-)

 

xxxjes

karin

WiCkEdGiRlIe!9

Link naar reactie
  • 0

he jammer, mijn vorige berichie staat er niet op...maar goed, ik ben nog niet echt veel wijzer over mijn onderdeel planning, maar het komt er wel aan. kheb nu een voorbeeld ondernemersplan en een handleiding en die link ga ik jullie ook ffies geven.

 

http://www.imk-projecten.nl/index2.htm

 

dan moet je naar advies en coaching

dan naar quick scan ondernemingsplan

en dan naar beneden scrollen tot kopje "ondernemingsplan"

 

succes allen en als iemand weet hoe je planning een beetje indeelt, laat het me dan ffies weten.

 

karin_van_tol@hotmail.com

 

thanx anyway

 

xxxxxxxxxjes

karin

Link naar reactie
  • 0

he jammer, mijn vorige berichie staat er niet op...maar goed, ik ben nog niet echt veel wijzer over mijn onderdeel planning, maar het komt er wel aan. kheb nu een voorbeeld ondernemersplan en een handleiding en die link ga ik jullie ook ffies geven.

 

http://www.imk-projecten.nl/index2.htm

 

dan moet je naar advies en coaching

dan naar quick scan ondernemingsplan

en dan naar beneden scrollen tot kopje "ondernemingsplan"

 

succes allen en als iemand weet hoe je planning een beetje indeelt, laat het me dan ffies weten.

 

karin_van_tol@hotmail.com

 

thanx anyway

 

xxxxxxxxxjes

karin

 

Jammer dat de snelkoppeling niet werkt!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 186 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.