• 0

inkoopordernummer na facturering

ik heb opdracht gedaan voor een groot bedrijf en maandelijks mijn uren gefactureerd. er is nog niet gebetaald en ik heb dus ook al herinneringen verstuurd. nu krijg ik 2,5 maand na de start een leveringsopdracht van het crediteurenadministratie van het bedrijf met een inkoopordernummer dat op iedere factuur vermeld moet zijn. zonder nummer geen behandeling van de factuur.

 

hoe kan ik het meest eenvoudig mijn facturen opnieuw versturen met inkoopordernummer? ik heb eigenlijk geen zin om te gaan crediteren en nieuwe facturen te maken. kan het ook dmv een herinnering met begeleidend briefje met daarop het inkoopordernummer plus kopie van originele factuur?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je kunt de mededeling gewoon negeren. Je hoeft niet aan die voorwaarde te voldoen, want het was geen onderdeel van de overeenkomst.

 

ze hebben gedeponeerde inkoopvoorwaarden. ik heb ze er niet op nageslagen, maar mogelijk dat daarin deze werkwijze wordt bepaald.

 

Ik zou eieren voor mijn geld kiezen, en de bestaande facturen voorzien van hun inkoop ordernummer.

Heb je niet een veld "uw ref." ?

Of kun je geen wijzigingen in jouw facturen aanbrengen door de gebruikte software.

Misschien kort door de bocht , maar ik zie ook niet in wat dit wezenlijk verandert aan de factuur, buiten het inkoopnummer van de klant.

 

Inkoopnummers is trouwens iets wat door vele grote bedrijven wordt gebruikt.

 

Suc6

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 79 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.