Ga naar inhoud

STER geeft bonuszendtijd weg vanwege corona-crisis

Geplaatst:

TwaBla

De Stichting Ether-Reclame die voor de publieke omroep reclamezendtijd verkoopt, heeft in zijn blokken ruimte gemaakt voor boodschappen van 'branche-organisaties' omdat veel ondernemers geraakt worden door de huidige crisis.

 

Quote

Ster moet voldoen aan de wetten en regelgeving rondom reclame en wil de markt niet verstoren. Daarom kunnen alleen brancheorganisaties zonder winstoogmerk, die met hun campagne geen intentie hebben om een betaalde campagne te voeren, van het aanbod gebruik maken.

 

Het wordt interessant te zien wat zoal als branche-organisatie meetelt. En vervolgens welke boodschap die mee te delen hebben.

 

Eén van de eerste organisaties die gebruik maakt van het aanbod is Agractie, een boerenactieclub die gesponsord wordt door grote veevoederbedrijven. Op de Facebookpagina van Agractie maken varkensboeren, kippenhouders, melkveehouders en eendenfarmers inmiddels al bezwaar tegen het gegeven dat in de commercial geen varkens, kippen, melkvee of eenden te zien zijn.

 

Welke andere branche-organisaties doen mee? 

 

De horeca, de eventbranche, de kappers, de tatouageurs?

 

 

aangepast door TwaBla

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Featured Replies

Geplaatst:

TwaBla

  • Auteur

#Eindelijknaardekapper

 

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.