Ik heb een bedrijf in de zorgsector dat een bepaalde dienst aanbiedt dat door heel het land aangeboden kan worden. Nu wil ik op zoek gaan naar contactpersonen die als zelfstandige die dienst onder mijn naam gaan aanbieden. Ik wil een samenwerkingsovereenkomst met ze aangaan, ze krijgen betaald per klant.
Wat zijn voor mij dingen die goed zijn om te weten? Wat moet er in zo'n overeenkomst absoluut staan enz.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Sab74
Sab74
Ik heb een bedrijf in de zorgsector dat een bepaalde dienst aanbiedt dat door heel het land aangeboden kan worden. Nu wil ik op zoek gaan naar contactpersonen die als zelfstandige die dienst onder mijn naam gaan aanbieden. Ik wil een samenwerkingsovereenkomst met ze aangaan, ze krijgen betaald per klant.
Wat zijn voor mij dingen die goed zijn om te weten? Wat moet er in zo'n overeenkomst absoluut staan enz.
Kortom; wie kan mij wat meer raad hierover geven.
Groeten, Sabine
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6498-samenwerkingsovereenkomst-aangaan-advies-hierover/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag