• 0

Samenwerkingsovereenkomst aangaan, advies hierover

Ik heb een bedrijf in de zorgsector dat een bepaalde dienst aanbiedt dat door heel het land aangeboden kan worden. Nu wil ik op zoek gaan naar contactpersonen die als zelfstandige die dienst onder mijn naam gaan aanbieden. Ik wil een samenwerkingsovereenkomst met ze aangaan, ze krijgen betaald per klant.

Wat zijn voor mij dingen die goed zijn om te weten? Wat moet er in zo'n overeenkomst absoluut staan enz.

Kortom; wie kan mij wat meer raad hierover geven.

 

Groeten, Sabine

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wij kunnen een overeenkomst niet voor je verzinnen, want het is per definitie iets tussen jou en je partners. Vertel jij anders maar eens waarover ik het eens ben met mijn zakenpartners.

 

Je zou kunnen beginnen met in je eigen woorden de kern van de overeenkomst op te stellen. Beschrijf de spelregels alsof je een gewone brief of e-mail schrijft om het uit te leggen aan een belangstellende.

 

Dan kunnen anderen met praktijkervaring en/of juridische kennis erop schieten en aangeven wat je in het contract zou moeten regelen.

Link naar reactie
  • 0

Hallo Sabine,

Mijn eerste gedachte is dat je het zou moeten omdraaien.

Je zou een distributieovereenkomst met die partner moeten aangaan in die zin dat hij/zij jouw dienst gaat verkopen en dat jij dan een licentievergoeding per geleverde dienst gaat ontvangen.

Hoe zo'n distributieovereenkomst er moet uitzien is niet zo moeilijk te achterhalen.

groeten Ad

Link naar reactie
  • 0

In de post van Sabine is me nou niet duidelijk of de derde iets verkoopt wat Sabine uitvoert, of dat de derde zijn eigen dienst onder de naam van Sabine levert, aan klanten die hij zelf binnenhaalt (een soort franchise dus). Kun je dit toelichten, Sabine?

 

Nu wil ik op zoek gaan naar contactpersonen die als zelfstandige die dienst onder mijn naam gaan aanbieden. Ik wil een samenwerkingsovereenkomst met ze aangaan, ze krijgen betaald per klant.

 

 

Link naar reactie
  • 0

 

Hartlijk dank voor jullie antwoorden.

 

De tip van Arrowman, vind ik een goede tip, in je eigen woorden de kern van de overeenkomst op te stellen.

 

Ik zal ook eens gaan zoeken naar een distributieovereenkomst.

 

Nonex, de contactpersoon verkoopt de dienst die ik uitvoer met mijn bedrijf.

Link naar reactie
  • 0

 

Hartlijk dank voor jullie antwoorden.

 

De tip van Arrowman, vind ik een goede tip, in je eigen woorden de kern van de overeenkomst op te stellen.

 

Ik zal ook eens gaan zoeken naar een distributieovereenkomst.

 

Nonex, de contactpersoon verkoopt de dienst die ik uitvoer met mijn bedrijf.

 

Hoe communiceer je dit naar de klant van jouw contactpersoon.

Verkoopt deze reseller jouw product/dienst onder jouw naam.

Of verkoopt deze reseller dit onder zijn eigen naam, en kom jij bij de klant als zijnde een verlengstuk van jouw reseller ?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 170 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.