Ik heb een specifieke vraag : Hoe kan ik sterke drank verkopen op ons eigen website direct aan de consument.
Na enig onderzoek gedaan te hebben, kwam ik er al snel achter dat je geen sterke drank (boven 15% alcohol) mag verkopen via je eigen website.
Ik als producent, mag enkel b2b verkoop doen, of ik moet een eigen fysieke slijterij hebben, om vanuit daar direct verkopen aan de consument.
Tot zover was het juridisch gezien duidelijk voor mij.
Na wat onderzoek gedaan te hebben naar de concurrentie, ben ik meerdere jonge bedrijven tegen gekomen, die sterke drank verkopen, op hun
website, direct aan de consument.
Mijn vraag is dus: Hoe kan dit? via welke weg kan ik dit realiseren?
(Ik ben nieuw op het forum dus weet niet of je zomaar namen mag vrijgeven, maar ik kan meerdere sterke drank merken opnoemen die direct verkopen vanaf hun eigen website)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Dronken Aap
Dronken Aap
Goededag mede ondernemers,
Ik heb een specifieke vraag : Hoe kan ik sterke drank verkopen op ons eigen website direct aan de consument.
Na enig onderzoek gedaan te hebben, kwam ik er al snel achter dat je geen sterke drank (boven 15% alcohol) mag verkopen via je eigen website.
Ik als producent, mag enkel b2b verkoop doen, of ik moet een eigen fysieke slijterij hebben, om vanuit daar direct verkopen aan de consument.
Tot zover was het juridisch gezien duidelijk voor mij.
Na wat onderzoek gedaan te hebben naar de concurrentie, ben ik meerdere jonge bedrijven tegen gekomen, die sterke drank verkopen, op hun
website, direct aan de consument.
Mijn vraag is dus: Hoe kan dit? via welke weg kan ik dit realiseren?
(Ik ben nieuw op het forum dus weet niet of je zomaar namen mag vrijgeven, maar ik kan meerdere sterke drank merken opnoemen die direct verkopen vanaf hun eigen website)
Alvast bedankt voor jullie aandacht.
Mvg,
De Dronken Aap ;)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/65455-sterke-drank-verkopen-aan-consument-op-eigen-site/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag