Samen met 2 vennoten hebben wij een (parttime) VOF. Wij bieden duikcursussen en voor deze cursussen komt het voor dat wij materialen moeten huren omdat wij deze zelf (nog) niet in ons bezit hebben. Hoe neem ik deze kosten het beste op in onze boekhouding? Het incidenteel huren van een zwembad kom ik nog wel uit, alleen ik twijfel over gehuurde materialen zoals b.v. duikpakken en persluchtflessen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
M. Deinum
M. Deinum
Hallo,
Samen met 2 vennoten hebben wij een (parttime) VOF. Wij bieden duikcursussen en voor deze cursussen komt het voor dat wij materialen moeten huren omdat wij deze zelf (nog) niet in ons bezit hebben. Hoe neem ik deze kosten het beste op in onze boekhouding? Het incidenteel huren van een zwembad kom ik nog wel uit, alleen ik twijfel over gehuurde materialen zoals b.v. duikpakken en persluchtflessen.
Gr. Marten
Marten Deinum
PADI Master Scuba Diver Trainer @ https://rebeldiving.nl
PADI Gas & Trimix Blender
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/67824-administreren-kosten-huur-van-materiaal/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen