Jump to content
M. Deinum
Verberg

Administreren kosten huur van materiaal

Hallo,

 

Samen met 2 vennoten hebben wij een (parttime) VOF. Wij bieden duikcursussen en voor deze cursussen komt het voor dat wij materialen moeten huren omdat wij deze zelf (nog) niet in ons bezit hebben. Hoe neem ik deze kosten het beste op in onze boekhouding? Het incidenteel huren van een zwembad kom ik nog wel uit, alleen ik twijfel over gehuurde materialen zoals b.v. duikpakken en persluchtflessen.

 

Gr. Marten

 

 


Marten Deinum

PADI Master Scuba Diver Trainer @ https://rebeldiving.nl
PADI Gas & Trimix Blender

Link to post
Share on other sites

1 answer to this question

Recommended Posts

  • 0

Die behoren tot de operationele activiteiten > exploitatiekosten > variabele kosten > Huur machines en apparaten.

 

Om het eenvoudig te houden:  Huur machines en apparaten.


Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Bring your business plan to a higher level!

    All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

    • Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

  • Who's Online

    Er zijn 8 leden online en 244 gasten

    (See full list)    
  • Also interesting:

  • Ondernemersplein



EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept