• 0

Wat is dit?: nummer 8

Aanbevolen berichten

23 antwoorden op deze vraag

  • 0
Het is een keukenstoel voor vrouwen die last hebben van "bekkeninstabiliteit" (mode ziekte) zodat ze niet meer links of rechts van de stoel aflazeren. Alleen de rugleuning ontbreekt.

Nils; Ik neem aan dat jij geen mensen in je omgeving kent die last hebben van bekkeninstabiliteit, Kende je ze wel dan zou je op een heel andere manier reageren, hiermee suggereer je dat iedereen die hier last van heeft, een mode ziekte heeft.

Ik zal er verder maar niet op ingaan omdat deze treadt daar niet voor bedoeld is!!..

 

over de stoel:

ik denk dat hij uitklapbaar is, zodat je ineens meer zitplaatsen krijgt.

 

Tirza

 

 

Follow your dream, Feel the fear and do it anyway

Link naar reactie
  • 0

Tirza,

 

Intonatie is lastig over te brengen op schrift. De grap sloeg meer op de stoel als op vrouwen met bekkenboduminstabiliteit. En ja, in mijn eigen omgeving ken ik een paar schrijnende gevallen, die ik niet wil bagetalliseren en ja, een deel van de medische sector is ervan overtuigd dat bekkenbodeminstabiliteit een ingebeelde ziekte is en ja het andere deel van de medische sector verdiend er zijn brood mee.

 

Zelf heb ik helemaal geen oordeel of bekkenbodeminstabiliteit een "echte ziekte" is of niet. Ik heb compassie voor hen die er aan lijden.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Nils,

Ook ik ken 'mode' gevallen, Het is alleen zo jammer dat die het beeld bepalen.

Gelukkig kan men als er aan de criteria wordt voldaan via het ziekenfonds en particulier verzekerde terecht bij het Spine and Joint centre in Rotterdam.

Dus men is er wel van overtuigd dat BI een chronische aandoening is, hormonaal en/of mechanisch.

Het ook moeillijk een oordeel te vormen, dat neem ik je niet kwalijk. maar ik vond het wel even belangrijk om het te nuanceren, als 'patient' en helaas niet als 'modegeval' ;)

 

 

Een goede stoel is een must in dit geval!...dus om maar weer op het oorspronkelijk onderwerp terug te komen...

Ik mis hier idd een goede rugleuning :)

 

Greetz,

Tirza

 

 

Follow your dream, Feel the fear and do it anyway

Link naar reactie
  • 0

Tirza, even zonder dollen,

 

Mevrouw Dunnewolt is fysiotherapeute en doet nu onderzoek met de VU naar geschikte therapieën voor bekkenbodeminstabiliteit. zie http://www.balans-therapie.nl/. Misschien dat zij je kan helpen. Als je wil doe ik een goed woordje voor je. Ik ken haar goed.

 

Nou niet meer boos zijn hoor! Want ik wil weten waarom die stoel geen rugleuning heeft.

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Ha die Nils... ;D

 

ik ben niet zo snel boos te krijgen hoor. ;)

en bedankt voor je aanbod, ik heb het nu redelijk onder controle door o.a de behandeling in het centrum die ik al noemde.

 

Zo`n ballans bal schijnt erg goed te zijn. ik heb het nooit geprobeerd.

Het lijkt me wel lekker zitten, maar ik leun ook wel eens graag achterover tegen een leuning, dus misschien kan men een bal ontwikkelen die ook iets van een rugleuning heeft?

 

Misschien een combi van deze stoel en de bal?

Misschien heeft deze stoel wel 2 rugleunings...dan leun je met je rug tegen de enekant en met je buik tegen de ander kant?

 

even kijken of ik dat kan visualiseren :)

<>

nou ik geloof niet dat ik in de goede richting zit :-\

Greetz,

Tirza

Follow your dream, Feel the fear and do it anyway

Link naar reactie
  • 0

Volgens mij kunnen jullie beter naar forum "medisch gaan" want dit lijkt echt nergens op!

 

Het is trouwens niet ondenkbaar dat je bij gebruik van deze stoel bekkenbodeminstabiliteit kan oplopen.

Jullie gaan heel erg hard lachen ;D als je weet wat dit is! Tot die tijd....guess what?

 

Evert

Link naar reactie
  • 0

Volgens mij is het een stoel voor drukke vergaderaars die in zalen zitten waar ze de ene keer naar een presentatie vooraan in de zaal moeten kijken en vervolgens snel naar een andere spreker achter in de zaal moeten kijken. Dat kan snel door de stoel gewoon om te klappen.

Je reis naar de toekomst wordt een succes als je alleen die dingen uit het verleden meeneemt die je positieve energie geven. Michael Lewis, 2000.

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat het een stoel is voor in een trein/tram, die de ene keer vooruit rijd, en de andere keer achteruit. Of misschien een rangeerders-stoel? Moet wel een oud soort trammetje/treintje zijn, want de stoel ziet er uit alsof deze ook uit het jaar 0 komt. ???

;D

"Eureka!" is niet de meestgehoorde kreet die voorafgaat aan een uitvinding, maar: "Hmmm... dat is raar".

Link naar reactie
  • 0

Ok hier dan het verlossende woord!

 

Allereerst moet me van het hart dat jullie hele kuise denkers zijn, dat doet me goed.

 

Toch mag je hier even van afwijken als ik vertel dat deze stoel gemaakt is om de "Coitus" te bevorderen. Hij oogt naar mijn mening wat krap, maar goed........cratief is het! En denk niet dat je telefoon afgaat als je er op zit...want ook de zitting trilt om het geheel op te leuken!

 

Kortom deze stoel laten staan als je op een verjaardag komt. En de gastheer of vrouw eens heel erg doordringend aankijken! ???

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 144 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.