Ik ga vrijdag een partij kleding kopen bij een bedrijf in Tilburg. De partij is afkomstig uit Belgie. Er wordt 21% BTW berekend. Is dat correct?
Ik heb nooit veel met BTW te maken gehad omdat ik al mijn in- en verkopen in de US gedaan heb tot nu toe, maar werkt het nu zo dat ik die 21% BTW terugkrijg van de belastingdienst, en dat als ik in Nederland de produkten uit de partij verkoop ik gewoon 19% BTW moet berekenen aan mijn klanten?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
globalinsites
globalinsites
Ik ga vrijdag een partij kleding kopen bij een bedrijf in Tilburg. De partij is afkomstig uit Belgie. Er wordt 21% BTW berekend. Is dat correct?
Ik heb nooit veel met BTW te maken gehad omdat ik al mijn in- en verkopen in de US gedaan heb tot nu toe, maar werkt het nu zo dat ik die 21% BTW terugkrijg van de belastingdienst, en dat als ik in Nederland de produkten uit de partij verkoop ik gewoon 19% BTW moet berekenen aan mijn klanten?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7010-21-btw/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag