De afgelopen jaren heb ik in mijn eenmanszaak een FOR opgebouwd. Deze heb ik deels aangewend om een lijfrente af te sluiten bij ASR, via het label ZZP-Pensioen. Ik vraag me even af hoe ik de storting van het geld in de lijfrente boekhoudkundig verwerk. is dat gewoon:
FOR
@ Bank
Het klinkt logisch, maar ik krijg m niet helemaal in mijn eigen 'boekhoud-logica' geaccepteerd :-)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JIP0208
JIP0208
Goedemorgen,
De afgelopen jaren heb ik in mijn eenmanszaak een FOR opgebouwd. Deze heb ik deels aangewend om een lijfrente af te sluiten bij ASR, via het label ZZP-Pensioen. Ik vraag me even af hoe ik de storting van het geld in de lijfrente boekhoudkundig verwerk. is dat gewoon:
FOR
@ Bank
Het klinkt logisch, maar ik krijg m niet helemaal in mijn eigen 'boekhoud-logica' geaccepteerd :-)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/71690-for-en-zzp-pensioen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag