• 0

Check demo voor buitenlandse website

Beste forum bezoekers,

 

Wij hebben een nieuwe tool bedacht waarmee we een kopie website in een andere taal (staat nog niet op onze website overigens) genereren binnen een paar minuten. Eentje die automatisch bijgehouden en vertaald wordt en vindbaar is in Google, wat extra marketing voordelen oplevert.

 

Nu was mijn vraag, wie van de mensen hier spreekt een andere taal dan Frans, Engels of Duits die de moeite wil nemen even 5 minuten door een demo heen te lopen. Wij willen van iedere taal graag weten hoever we ongeveer zijn qua prestaties. Is het 80% goed of 95-97%. In de meeste talen zitten we nu wel rond dat laatste percentage merken we, maar ik wil geen valse verwachtingen scheppen bij andere talen.

 

Als iemand me even kan helpen zou dat fijn zijn. Ik kan uiteraard ook even wat tips geven rondom SEO of online marketing in ruil. 

 

Ik kan een demo maken van een website die je doorgeeft of een demo van onze eigen site in die taal. We hebben nog niet alle talen maar al wel een hoop Europese talen + Russisch + Japans. Chinees komt er ook nog aan.

 

 

 

Wecommerce | Clonable

www.wecommerce.international | www.clonable.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Beste @Wecommerce,

 

Wil je deze oproep a.u.b. opnieuw plaatsen in het speciale WVJVM-board? Dit soort oproepen is precies waar dat board voor bedoeld is en daar (en alleen daar) mag je ook een link naar de site in je post plaatsen.

 

Verplaatsen van jouw post naar dat board kan ik helaas niet ivm afwijkende structuur en verplichte vragen.

 

Bij voorbaat dank! Dit topic zet ik dan op slot om te voorkomen dat hier reacties komen. 

 

Groet, 

Norbert

HL Moderator 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 176 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.