• 0

Cryptomunten aanbieden in Duitsland

Hallo allemaal,

 

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, is mijn vraag: Hoe is de wetgeving rondom het aanbieden van cryptocurrencies in België?

 

In Nederland is het zo dat je onder toezicht moet staan van DNB, hoe zit dat in België?

 

Alle kennis is welkom, sites, bronnen, eigen ervaring en advies. Als je een plek weet waarbij ze alle informatie hierover kunnen delen laat het me weten!
 

Alvast bedankt voor jullie reacties!  

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo allemaal,

 

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, is mijn vraag: Hoe is de wetgeving rondom het aanbieden van cryptocurrencies in Duitsland?

 

In Nederland is het zo dat je onder toezicht moet staan van DNB, hoe zit dat in Duitsland?

 

Alle kennis is welkom, sites, bronnen, eigen ervaring en advies. Als je een plek weet waarbij ze alle informatie hierover kunnen delen laat het me weten!
 

Alvast bedankt voor jullie reacties!  

Link naar reactie
  • 0

Beste Stijn Bouw,

 

Gisteren precies dezelfde vraag over België.

Voordat je met knippen en plakken al 27 landen van de EU waarin je alleen het land verandert in de titel en het bericht.

 

We zijn geen linkjes afhaal loket.. Dit soort zaken moet zelf echt ook wel grotendeels lukken met een beetje moeite..

Ondernemen is een werkwoord. aan de slag dus.. google is je vriend..

 

 

Het topic is daarom gesloten.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 226 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.