Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
John de Vries
John de Vries
Goedenavond,
Ik heb hetzelfde foutje gemaakt dat hier ook al is behandeld:
Ik was mij er niet van bewust dat ze een strikte scheiding hebben bij Tele2 tussen prive en zakelijke abonnementen en de factuur template die zij daarvoor gebruiken. Ik heb dus een abonnement bij Tele2 dat ik alleen gebruik voor m'n werk (heb privé een ander abonnement).
Ik begrijp dat ik de BTW niet terug kan vragen, omdat het niet op de factuur staat. Maar kan ik nu de het volledige bedrag dat ik betaal aan Tele2 als kosten inboeken (dus inclusief de BTW)? Of moet ik zelf even uitrekenen hoeveel BTW erop zit, en mag ik alleen de kosten exclusief de BTW in boeken?
Met vriendelijke groeten,
John
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen