Jump to content
  • Welcome to HigherLevel, the Dutch business forum

Do you have a business question, do you want feedback on your business plan or do you want to advise others? Then you are at the right place at a higher level. Here entrepreneurs come together to take each other to the next level.
    Ask your question, get a quick answer and share your experiences with entrepreneurs. The moment it suits you!
    During the day, evening and weekend 24/7 free advice and exchange of experience with entrepreneurs who understand!
Edo van Santen

Het nut van HigherLevel

Recommended Posts

In oktober 2004 kwam ik op het idee "iets" met Venture Capital en "iets" met personal en business coaching te gaan doen, na ruim 25 jaar ervaring in het internationale bedrijfsleven en als ondernemer.

Een nieuwe markt, een voor mij onbekend marktsegment met vele voor mij onbekende spelers. Tijdens mijn zoektocht over het internet stuitte ik op Higherlevel. Een geweldig forum, precies iets wat ik zocht.

Ik meldde mij aan en begon me al gauw in discussies te mengen. Soms iets te veel, soms las ik alleen maar mee.

Jullie raden het al, vandaag precies 1 jaar geleden (20/11/2004), was mijn eerste post alhier.

Nu één jaar verder, ben ik blij dat ik aan HL mag bijdragen. Ik heb hier vele vrienden en vriendinnen gemaakt, met een aantal van jullie samengewerkt, een aantal van jullie nieuwe business gegund, met een aantal van jullie nieuwe bedrijven opgestart, maar vooral veel plezier gehad.

Ik hoop nog lang op HL te kunnen vertoeven. Ik wens jullie allemaal een succesvolle business toe. Blijf vragen!

Pitch Coach / Pitch Trainer , Presentatie en Sprekers Coach/Trainer, Gast Spreker / Public Speaker

van (ont)moeten naar vriendschap. Mooi

ik coach, adviseer en geef groeigericht aandacht aan het bewust worden van bewustzijn

On-line sinds 13/3/2002 heb ik de zelfde ervaring. Eerst wat kritisch, iets later super enthousiat. Zelf veel gellerd van de nieuwe ondernemers hier en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de "community" van HigherLevel een grote invloed heeft op de manier waarop nieuwe innovatieve bedrijven ontstaan. Veel passie en veel spontane samenwerking, veel lef en doorzetttingsvermogen. Ik ben zeer positief over de ontwikkeling van ondernemend Nederland. Dankzij HL zijn de ondernemers veel handiger en hebben ze veel minder hulp en geld nodig. Prima zo, binnen kort ben ik overbodig en kan ik met pensioen :D

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Iedere vrijdag in Utrecht, gratis uurtje "sparren" met ervaren ondernemers en investeerders. www.innosquad.nl

Thanks Nils,

volgens mij moet jij ook nog een jaar of 18 blijven doorwerken om je pensioengat op te vullen.... ;D

Ja, of 50 ::)

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Iedere vrijdag in Utrecht, gratis uurtje "sparren" met ervaren ondernemers en investeerders. www.innosquad.nl

Let op: het laatste bericht in het topic waar je op wilt reageren is meer dan zes maanden oud. Onnodig oude topics omhoog halen wordt niet altijd gewaardeerd, maar natuurlijk mag je nog wel op oude topics reageren.