• 0

Hulp gevraagd bij opzetten Bartertrade

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier op dit forum, maar heb in diverse zoektochten op het web al regelmatig links hier naar toe gevonden, en heb me nu maar eens ingeschreven.

 

Ik heb een startend bedrijf in nieuwe interactieve&multimediale kinderspellen en ik zou graag een bartertrade opzetten met een mediabedrijf, die tegen zendtijd in hun programma op radio of tv een deel van bijvoorbeeld onze omzet ontvangen. Zo kunnen we op goedkope wijze meer kinderen bereiken dan bij de conventionele marketing.

Heeft iemand ervaring met dit soort deals en zouden jullie me tips kunnen geven over het opstellen van dit soort deals, want ik wil als kleine ondernemer niet gena..d worden door de grote (of kleinere) mediabonzen.

 

Een andere methode zou zijn het verkrijgen van free press bij de media, alhoewel ons persbericht de deur niet plat deed lopen... Ook tips hierover hoe te follow-uppen?

 

Alvast bedankt voor het meedenken!

Vrolijkje

 

HEXOS Mysteries,

www.hexos.nl

www.noi92.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi Vrolijkje,

 

Bedankt voor je vraag, denk dat meer ondernemers met dit soort vragen rondlopen.

 

Ik raad je aan eerst eens mijn column over sponsers te lezen en vervolgens deze eerdere discussie hier op higherlevel.

 

Als je daarna nog vragen hebt kun je ze gerust stellen. Overigens raad ik jou en alle posters op ons fantastische forum aan om eerst te zoeken en dan te doen. Gebruik dus eerst de zoekfunctie voordat je een vraag stelt. In dit geval zocht ik op "barter" met bovenstaande discussie als resultaat.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ties

Link naar reactie
  • 0

Beste Ties,

 

Dat was het 'm nou net. Dat hele 'draadje' in HigherLevel gaf me net niet die tips die ik nodig had. Met name omdat dat over algemene barters ging, en niet specifiek over mediabarters en dan nog de do's en don'ts. Maar, ik ga zeker even naar je site.

Bedankt voor je reactie.

Vrolijkje

HEXOS Mysteries,

www.hexos.nl

www.noi92.nl

Link naar reactie
  • 0

Klein tipje van Duct Tape Marketing. http://www.ducttapemarketing.com/weblog.php?id=P385

 

Hoewel een persbericht niet altijd tot veel media aandacht leidt, raadt deze blogger je aan je persbericht ook per post naar je klanten te versturen. Gewoon in het format van je persbericht. Klanten onthouden na een tijdje dat ze datgene 'ergens gelezen' hebben, en krijgen het gevoel dat je veel publiciteit hebt, terwijl dat niet per sé zo hoeft te zijn. Geinig stukje.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 136 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.