Ik moet voor mijn verzekering een UBO verklaring invullen.
Het bedrijf heeft een holding en een werkmaatschappij die daaronder hangt.
De verzekering is afgesloten op naam van de werkmaatschappij.
De rechtspersoon van werkmaatschappij is dan toch de holding?
De eerste vraag op het formulier is dit:
A.
De organisatie heeft geen uiteindelijk belanghebbenden, omdat
Of
De volgende natuurlijke personen zijn Uiteindelijk Belanghebbenden van de organisatie:
Ik lees of de zinsopbouw verkeerd (iets met hoofdletters, komma's en koppelwoorden) of er ontbreekt iets.
Maar Als de rechtspersoon de holding is, dan is er toch geen natuurlijk persoon als "uiteindelijk Belanghebbende"? En die holding heeft toch 100% direct belang?
Of moet ik het formulier dan 2 keer invullen, namens beide B.V.'s?
Tot slot ben ik als directeur toch een bevoegde ondertekenaar? Of is dat de notaris die dit heeft opgesteld?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Sam-de-haag
Sam-de-haag
Ik moet voor mijn verzekering een UBO verklaring invullen.
Het bedrijf heeft een holding en een werkmaatschappij die daaronder hangt.
De verzekering is afgesloten op naam van de werkmaatschappij.
De rechtspersoon van werkmaatschappij is dan toch de holding?
De eerste vraag op het formulier is dit:
Ik lees of de zinsopbouw verkeerd (iets met hoofdletters, komma's en koppelwoorden) of er ontbreekt iets.
Maar Als de rechtspersoon de holding is, dan is er toch geen natuurlijk persoon als "uiteindelijk Belanghebbende"? En die holding heeft toch 100% direct belang?
Of moet ik het formulier dan 2 keer invullen, namens beide B.V.'s?
Tot slot ben ik als directeur toch een bevoegde ondertekenaar? Of is dat de notaris die dit heeft opgesteld?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/73748-ubo/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag