Ik ben nieuw hier en ben voornemens te gaan starten als zzp’er vanuit de ww. Toestemming heb ik al ik krijg voor mezelf echter niet duidelijk wat de risico’s zijn tijdens de startperiode. Het uwv zegt; u blijft gewoon verzekerd voor ww, zw en wia, dus vraag ik mij af of het echt niet nodig is om een AOV verzekering af te sluiten tijdens deze startperiode.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JuulLe
JuulLe
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier en ben voornemens te gaan starten als zzp’er vanuit de ww. Toestemming heb ik al ik krijg voor mezelf echter niet duidelijk wat de risico’s zijn tijdens de startperiode. Het uwv zegt; u blijft gewoon verzekerd voor ww, zw en wia, dus vraag ik mij af of het echt niet nodig is om een AOV verzekering af te sluiten tijdens deze startperiode.
ik hoop dat iemand me kan helpen.
Gr Juul
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/73872-startperiode-zzp-tijdens-ww/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag