Geplaatst: 5 december 200519 j Edo van Santen 2.7k berichten 9 Trofeeën 120 Reputatie Hedenavond bereikte mij het volgende bericht, ter publicatie op HigherLevel. Ook dit jaar liep Sint weer te denken, Wat zal ik HigherLevel nu weer schenken, Nieuwe vragen, betere antwoorden, Meer leden, nieuwe kansen, Nog meer hits, nog meer links, Een hogere google-rating, Het hoeft niet meer, De macht van Sint is beperkt, Het forum heeft zich zelf al versterkt, Cadeaus zijn niet meer nodig, Het forum is meer dan volwassen, En kan op eigen benen staan, Daar helpt geen surprise van de Pieten aan, De Sint wenst alle leden een fijne pakjesavond, Lekker genieten en morgen terstond, Nieuwe ronde, nieuwe kansen, Een voorspoedige toekomst met veel innovatie, omzet, winst, plezier en vooral veel energie. De Sint en de Pieten. Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)
Geplaatst: 5 december 200519 j Wout Tankink 266 berichten 8 Trofeeën 5 Reputatie de wortel opgegeten en toen mijn schoentje volgescheten dus concludeer ik zonder bezwaar dat wij het volgend jaar de sint zullen wegsaneren en fijne business gaan produceren want dat lukt wel met wat vriendjes van HL
Edo van Santen
Hedenavond bereikte mij het volgende bericht, ter publicatie op HigherLevel.
Ook dit jaar liep Sint weer te denken,
Wat zal ik HigherLevel nu weer schenken,
Nieuwe vragen, betere antwoorden,
Meer leden, nieuwe kansen,
Nog meer hits, nog meer links,
Een hogere google-rating,
Het hoeft niet meer,
De macht van Sint is beperkt,
Het forum heeft zich zelf al versterkt,
Cadeaus zijn niet meer nodig,
Het forum is meer dan volwassen,
En kan op eigen benen staan,
Daar helpt geen surprise van de Pieten aan,
De Sint wenst alle leden een fijne pakjesavond,
Lekker genieten en morgen terstond,
Nieuwe ronde, nieuwe kansen,
Een voorspoedige toekomst met veel innovatie,
omzet, winst, plezier en vooral veel energie.
De Sint en de Pieten.
Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)