Ik heb een maand geleden een horecazaak geopend en zou graag even de cijfers goed op een rijtje zetten om zo te berekenen wat nou echt mijn break even punt is. Heeft iemand daarvoor een goede excel template? Heb er wel naar gegoogeld maar kon niks echt bruikbaars vinden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jeroendrunen
jeroendrunen
Ik heb een maand geleden een horecazaak geopend en zou graag even de cijfers goed op een rijtje zetten om zo te berekenen wat nou echt mijn break even punt is. Heeft iemand daarvoor een goede excel template? Heb er wel naar gegoogeld maar kon niks echt bruikbaars vinden.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/74036-excel-template-voor-break-even-berekenen-horeca/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag