• 0

Warmtepomp zakelijk subsidie en hoe in de boekhouding

(aangepast)

Hallo Higer level mensen!

 

Voor ons kantoor zit ik te denken om een warmtepomp aan te gaan schaffen.

Nu las ik op de website van RVO dat je als bedrijf ook een subsidie kan aanvragen voor de aanschaf van een warmtepomp.

Alleen moet dit vooraf gedaan worden aan de koop ipv na de koop.

 

Nu vroeg ik me alleen af, stel ik krijg een offerte voor het leveren en plaatsen van een warmtepomp.

Dan vraag ik daar de subsidie op aan, zodra ik daar goedkeuring voor heb kan ik de offerte definitief maken.

Vervolgens krijg ik van de installateur een factuur van ze bijv 5000 euro.

Hierna vraag ik een vaststelling aan.

Als deze is goedgekeurd krijg ik de subsidie uitbetaald.

 

Hoe verwerk ik dit dan in de boekhouding?

aangepast door Woodsbox
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 115 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.