Nu ik voornemend ben om de eenmanszaak te beëindigen, is mijn vraag, kan en mag je ook nog met terug werkende kracht uitschrijven bij kvk?
want ik denk dat het beter is om het nog mee te nemen voor 2022 dan voor 2023.
maar welke datum neem ik dan als ik had willen stoppen per 2022. 31-12-2022 of 1-1-2023 ivm investeringsaftrek,activastaat enz.
en heeft het gevolgen voor je verzekeringen die nu nog lopen, maar eigenlijk al gestopt hadden moeten zijn? Of mag je er langer overdoen om je zaak aftesluiten?
mag je de kosten die ik in 2023 maak voor afsluiten eenmanszaak 2022 nog meenemen in het afhandelen of niet.( heb nog een taxateur die komt)
ben ook bezig om een goede accountant te vinden die me hier bij kan helpen, maar die hebben het op dit moment erg druk.
heb uitstel voor aangifte 2022 dus nog niks ingediend.
hoop dat iemand me hier in kan helpen, bedankt al vast
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Anoniem1000
Anoniem1000
Nu ik voornemend ben om de eenmanszaak te beëindigen, is mijn vraag, kan en mag je ook nog met terug werkende kracht uitschrijven bij kvk?
want ik denk dat het beter is om het nog mee te nemen voor 2022 dan voor 2023.
maar welke datum neem ik dan als ik had willen stoppen per 2022. 31-12-2022 of 1-1-2023 ivm investeringsaftrek,activastaat enz.
en heeft het gevolgen voor je verzekeringen die nu nog lopen, maar eigenlijk al gestopt hadden moeten zijn? Of mag je er langer overdoen om je zaak aftesluiten?
mag je de kosten die ik in 2023 maak voor afsluiten eenmanszaak 2022 nog meenemen in het afhandelen of niet.( heb nog een taxateur die komt)
ben ook bezig om een goede accountant te vinden die me hier bij kan helpen, maar die hebben het op dit moment erg druk.
heb uitstel voor aangifte 2022 dus nog niks ingediend.
hoop dat iemand me hier in kan helpen, bedankt al vast
aangepast door Betty16Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/74780-uitschrijven-kvk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag