Ik beschik over een Duits BTW nummer en doe daar dus ook aangifte. Nu zit ik met een vraag. Voor mijn onderneming ben ik van plan bij mediamarkt.DE wat dingen aan te schaffen door het grote prijsverschil. Het gaat om een groot bedrag. Ik wil dit laten bezorgen bij een pakketpunt aan de grens van Duitsland aangezien ze niet naar NL verzenden. Klopt het dat ik dan de 19% BTW kan terugvragen als zij een factuur maken met mijn Nederlandse vestigingsadres + duitse BTW nummer?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Lexvdg
Lexvdg
Beste leden,
Ik beschik over een Duits BTW nummer en doe daar dus ook aangifte. Nu zit ik met een vraag. Voor mijn onderneming ben ik van plan bij mediamarkt.DE wat dingen aan te schaffen door het grote prijsverschil. Het gaat om een groot bedrag. Ik wil dit laten bezorgen bij een pakketpunt aan de grens van Duitsland aangezien ze niet naar NL verzenden. Klopt het dat ik dan de 19% BTW kan terugvragen als zij een factuur maken met mijn Nederlandse vestigingsadres + duitse BTW nummer?
Ik hoor graag van jullie!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/75201-aankoop-duitsland-btw-teruggave/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag