Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Noa-777
Noa-777
Goedenavond,
aangepast door Nhh777Ik heb een VOF met een partner en we eten vrijwel altijd lunch (gekocht bij de supermarkt) op de zaak en bestellen een 1 a 2 keer per maand lunch die we op het kantoor nuttigen. Ik heb dit voorheen altijd privé betaald, maar vroeg me af of ik dit als zakelijke kosten op mag voeren. Voor zover ik begrijp zijn het geen kleine versnaperingen die onder kantoorkosten vallen en ook geen zakelijke lunches aangezien ze niet met klanten zijn en geen zakelijk karakter hebben. We hebben geen personeel dus er geldt niet dat ik de btw tot €227 per werknemer aan dergelijke kosten mag aftrekken. Het lijken me dus gewoon privé kosten.
Zou iemand mij kunnen informeren over hoe dit precies in elkaar steekt?
Alvast bedankt!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen