Mag een holding facturen sturen naar klanten anders dan de werk bv die eronder zit?
Hypothetisch:
Holding -> werk bv in kunst
Echter ben ik bezig met een passie project. De eerste 2 jaar zal dit nog maar heel weinig opbrengen. Af en toe een klantje, misschien 2x per jaar.
Mag ik die klant een factuur sturen vanuit de holding? Het project heeft totaal niets te maken met de werk bv en ik kan niet via die bv de factuur naar de klant sturen.
Dus in het kort: mag ik facturen vanuit de holding sturen naar klanten anders dan de werk bv?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bramen plukker
Bramen plukker
Ik heb even een vraagje.
Mag een holding facturen sturen naar klanten anders dan de werk bv die eronder zit?
Hypothetisch:
Holding -> werk bv in kunst
Echter ben ik bezig met een passie project. De eerste 2 jaar zal dit nog maar heel weinig opbrengen. Af en toe een klantje, misschien 2x per jaar.
Mag ik die klant een factuur sturen vanuit de holding? Het project heeft totaal niets te maken met de werk bv en ik kan niet via die bv de factuur naar de klant sturen.
Dus in het kort: mag ik facturen vanuit de holding sturen naar klanten anders dan de werk bv?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/76081-mag-een-holding-facturen-versturen-naar-andere-klanten-dan-de-werk-bv/Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen