Een medewerker van me in Kaapstad probeert toegang te krijgen tot ons wlan. Ellende is dat het geleverd is door telco als 'blackbox', we weten de keys en kunnen dus connecten, maar geen idee wat de ip settings zijn: dhcp, geen dhcp, welke ip range, etc (en er zijn nog geen andere clients geconfigureerd). Het tweede probleem is dat tussen 15-12 en 15-01 heel ZA plat ligt ivm vakantie: je snapt wat dat betekent voor support.
Any ideas hoe we kunnen achterhalen welke IP settings we moeten gebruiken? Ik heb netstumbler geprobeerd maar kom er niet veel verder mee. Het gaat om een wireless router.
Baai dankie.
Tim Paymans
Verberg topic start
Featured Replies
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast
Hi Guys,
Een medewerker van me in Kaapstad probeert toegang te krijgen tot ons wlan. Ellende is dat het geleverd is door telco als 'blackbox', we weten de keys en kunnen dus connecten, maar geen idee wat de ip settings zijn: dhcp, geen dhcp, welke ip range, etc (en er zijn nog geen andere clients geconfigureerd). Het tweede probleem is dat tussen 15-12 en 15-01 heel ZA plat ligt ivm vakantie: je snapt wat dat betekent voor support.
Any ideas hoe we kunnen achterhalen welke IP settings we moeten gebruiken? Ik heb netstumbler geprobeerd maar kom er niet veel verder mee. Het gaat om een wireless router.
Baai dankie.
Tim Paymans