Een tijd geleden heb ik een simpele maar duidelijk te gebruiken vacaturesite laten ontwikkelen.
In het begin wil ik mezelf toespitsen op de regio brabant,omdat ik hier zelf vandaan kom.
Ik hoor jullie al denken,alweer een vacaturesite!
En ja daar hebben jullie gelijk is,maar ik denk toch enig verschil te kunnen maken.
Even een klein verhaaltje;
De site is vrij simpel van opzet,maar wel duidelijk.
De site is zo gebouwd dat werkgevers alles zelf kunnen doen,ze krijgen een persoonlijke inlog en dus een persoonlijke stukje van de pagina.
Mijn prijzen zijn aanzienelijk goedkoper als anderen.
Ik heb altijd een beetje het gevoel bij vacaturesite's dat er vooral de wat hogere functies op staan,automatisch dus ook bij de grotere bedrijven.
Ik denk zelf dat dit komt door ten eerste de prijs,en ten tweede denk ik dat bij echt grote vacaturesite's geen ''gevoel'' aanwezig is.
Ik ben dus actief in brabant,ik wil dus over een tijd dus ook aanwezig zijn met bijvoorbeeld sponsoringen bij echte brabantse activiteiten,zodat men een merkt dat er een beetje brabants gevoel achter zit.
Ik hoop dat het eniszins duidelijk is,anders probeer ik het anders uit te leggen.
Maar hoe denken jullie over het idee,op dit moment werk ik gewoon full-time,de site kan vrijwel geheel op zichzelf draaien.
Aleen het factureren dient met de hand te gebeuren.
Ik heb vandaag zo'n 40 kranten/internetsite's gemaild om ze op de hoogte te stellen van de site.
Omdat we nieuw zijn,heb ik ook een actie bedacht,iedereen mag de site 2 maanden geheel gratis uitproberen.
Als men daarna lid blijft,krijgt men nog eens 3 maanden plaatsings tegoed bij.
Als volgende stap had ik in gedachten om ten eerste alle uitzendbureau's
een mailing te sturen met daarin korte uitleg en de actie,slim?
Wat is jullie gedachten gang over dit alles?
Belachelijk idee,verkeerd aangepakt of.....
Zelf heb ik wat rare gevoelens op dit moment,ik wete niet was het is.
Soort van angst denk ik,slaat eigenlijk nergens op,maar toch is het er ???
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RonaldW
RonaldW
Goedeavond,
Een tijd geleden heb ik een simpele maar duidelijk te gebruiken vacaturesite laten ontwikkelen.
In het begin wil ik mezelf toespitsen op de regio brabant,omdat ik hier zelf vandaan kom.
Ik hoor jullie al denken,alweer een vacaturesite!
En ja daar hebben jullie gelijk is,maar ik denk toch enig verschil te kunnen maken.
Even een klein verhaaltje;
De site is vrij simpel van opzet,maar wel duidelijk.
De site is zo gebouwd dat werkgevers alles zelf kunnen doen,ze krijgen een persoonlijke inlog en dus een persoonlijke stukje van de pagina.
Mijn prijzen zijn aanzienelijk goedkoper als anderen.
Ik heb altijd een beetje het gevoel bij vacaturesite's dat er vooral de wat hogere functies op staan,automatisch dus ook bij de grotere bedrijven.
Ik denk zelf dat dit komt door ten eerste de prijs,en ten tweede denk ik dat bij echt grote vacaturesite's geen ''gevoel'' aanwezig is.
Ik ben dus actief in brabant,ik wil dus over een tijd dus ook aanwezig zijn met bijvoorbeeld sponsoringen bij echte brabantse activiteiten,zodat men een merkt dat er een beetje brabants gevoel achter zit.
Ik hoop dat het eniszins duidelijk is,anders probeer ik het anders uit te leggen.
Maar hoe denken jullie over het idee,op dit moment werk ik gewoon full-time,de site kan vrijwel geheel op zichzelf draaien.
Aleen het factureren dient met de hand te gebeuren.
Ik heb vandaag zo'n 40 kranten/internetsite's gemaild om ze op de hoogte te stellen van de site.
Omdat we nieuw zijn,heb ik ook een actie bedacht,iedereen mag de site 2 maanden geheel gratis uitproberen.
Als men daarna lid blijft,krijgt men nog eens 3 maanden plaatsings tegoed bij.
Als volgende stap had ik in gedachten om ten eerste alle uitzendbureau's
een mailing te sturen met daarin korte uitleg en de actie,slim?
Wat is jullie gedachten gang over dit alles?
Belachelijk idee,verkeerd aangepakt of.....
Zelf heb ik wat rare gevoelens op dit moment,ik wete niet was het is.
Soort van angst denk ik,slaat eigenlijk nergens op,maar toch is het er ???
Vriendelijke Groet,Ronald
[titel toegespitst - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7646-behoefte-aan-brabantse-vacature-site/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag