de_referee Geplaatst: 9 januari 2006 de_referee 1 0 Geplaatst: 9 januari 2006 Ik ben opzoek naar een programma waarme ik mijn projecten incl. facturering kan bijhouden. Wie kan mijn helpen?? [titel aangepast - mod] Link naar reactie
0 perry Geplaatst: 9 januari 2006 perry 2k 34 Geplaatst: 9 januari 2006 Denk dat hier heel wat over is gezegd. Zoek boven eens op CRM alhier. Kom je bijvoorbeeld uit op: www.vtiger.com www.sugarcrm.com en nog veel meer... Toevallig ben ik zelf net een tijdschrijf programma aan het maken, weliswaar voor eigen gebruik Om snel iedere 10 minuten vast te leggen wat je voor wie hebt gedaan. Doch koppel dat dan weer aan naar mijn crm pakket GoldMine. Ook al naar TimeWriter gekeken? Perry Link naar reactie
0 TwaBla Geplaatst: 9 januari 2006 TwaBla 22,7k 6 1426 Geplaatst: 9 januari 2006 Is project management niet iets heel anders dan CRM? Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie) Link naar reactie
0 perry Geplaatst: 9 januari 2006 perry 2k 34 Geplaatst: 9 januari 2006 Is project management niet iets heel anders dan CRM? Ligt bij wel heel dicht bij elkaar. Van relatie beheer komen projecten, tijdens uitvoering wil je relatie beheren, waarbij het contact centraal blijft. Bij ligt mij CRM, tijdschrijven en project managent zonder eilandjes te gaan vormen, dan ook heel dicht bij elkaar ja. Link naar reactie
0 sanderhaaksma Geplaatst: 9 januari 2006 sanderhaaksma 5 0 Geplaatst: 9 januari 2006 Als een een specifiek tijdschrijf programma zoekt waarmee je meerdere projecten kan beheren ik gebruik timewriter voor mijn uren administratie www.timewriter.com de standalone versie is gratis. erg handig en functioneel programma Link naar reactie
0 sanderhaaksma Geplaatst: 9 januari 2006 sanderhaaksma 5 0 Geplaatst: 9 januari 2006 . Ook al naar TimeWriter gekeken? heb hier overheen gelezen. Link naar reactie
0 perry Geplaatst: 9 januari 2006 perry 2k 34 Geplaatst: 9 januari 2006 de standalone versie is gratis. erg handig en functioneel programma Volgens mij niet gratis hoor! Of kijk ik verkeerd? Perry Link naar reactie
0 perry Geplaatst: 9 januari 2006 perry 2k 34 Geplaatst: 9 januari 2006 oke zie het nou ook, sorry, thnks Link naar reactie
0 zrski Geplaatst: 9 januari 2006 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 9 januari 2006 Ik ben erg onder de indruk van basecamp van 37 signals. Simpel, minimalistisch, redelijk snel, goed te beheren. Het zal vast niet aan al je wensen voldoen, maar de wensen waarin het voldoet zullen goed zijn. HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
de_referee
de_referee
Ik ben opzoek naar een programma waarme ik mijn projecten incl. facturering kan bijhouden.
Wie kan mijn helpen??
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag