Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bob Kosse
Ik ben ruim 12 jaar werkzaam geweest als interim consultant voor verschillende corporate bedrijven. Ik loste hier problemen op als:
- Verhogen van de efficiëntie
- Verbeteren van de samenwerking in teams
- Verbeteren van de transparantie en communicatie
- Vergroten van persoonlijk leiderschap
- Vergroten van de focus op de klant
Nu ben ik er echter van overtuigd dat de vraag naar efficiëntie, betere samenwerking, transparantie, leiderschap en klantfocus ook speelt bij mkb-bedrijven. Ik ben alleen zoekende naar manieren om met ondernemers in contact te komen hierover. Natuurlijk ben ik hiervoor actief op LinkedIn, maar het valt me op dat er maar weinig ondernemers echt actief zijn op dat platform.
Concreet ben ik dus op zoek naar de plekken waar ondernemers met hun vragen heen gaan over de bovenstaande onderwerpen. Wie heeft daar goede ideeën over? Ik kom graag in contact!