Ga naar inhoud

Inquiry Regarding Completion of Financial Plan Document

Geplaatst:

Milad86

Hi

I am seeking a guidance on how to correctly complete the financial planning.
Upon reviewing the document, I have identified two primary categories of costs:
1. Startup costs associated with launching the business
2. Personal living expenses related to the startup phase
I would be grateful if anyone could kindly clarify the following points:
1. I am currently unable to estimate the actual costs for each item listed in the file. Could you please advise me on how to determine or approximate these amounts?
2. Are there any available financial supports—such as grants, loans, or other facilities—for covering startup-related expenses such as: Office rent, Employee wages,Assets and equipment
3. Similarly, are there any funding options available to support personal living expenses during the startup period, including: Housing, Insurance
Or are these costs expected to be covered through Self-fund?

Featured Replies

Geplaatst:

Hans van den Bergh

  • Moderator

If you can help, send @Milad86 a PM

Als je kunt helpen, stuur @Milad86 een PM

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc I Innovatiestrategieën Ontwerper I HL-Deelnemer en -Moderator I Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht I Bedrijfsidee? Toets het Grátis: HIERMEE!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.