Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Harfie71
Beste mensen,
Ik ben nieuw op dit forum en heb hulp nodig bij het volgende vraagstuk:
Ik run een kleine B&B (1 kamer) en maak een bescheiden omzet van €5000/ jaar. Uiteraard maak ik kosten zoals de inschrijving bij B&B zoeksites en wat kleine basisinvesteringen.
Maar hoe ga ik om met de kosten voor het ontbijt per nacht? Ik serveer een sjiek biologisch ontbijt maar heb niet alle bonnetjes bewaard. Bovendien eet ik natuurlijk na afloop ook zelf de restjes op...
Kan je een vast bedrag aftrekken voor de kosten van een ontbijt, ik schat 10% van de overnachtingsprijs? Of moet ik voortaan alle bonnetjes bewaren? Vreselijk onhandig want ik koop ook weleens wat voor mezelf natuurlijk.
N.B. Ik maak gebruik van de kleine ondernemersregeling omdat ik ernaast ook nog in loondienst ben. Ben verder ook gewoon ingeschreven bij de KvK
Hartelijk dank voor jullie antwoord!
Petra
aangepast door Norbert Bakker
Mod comment: naam en link specifieke site verwijderd