Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Tbsvc12
Dag allen,
Ik heb lang gezocht maar geen duidelijkheid kunnen krijgen over het volgende:
Ik ben voornemens een auto zakelijk aan te schaffen om alleen zakelijk te rijden en hiervoor ook geen bijtelling te betalen. Ik heb auto’s privé, dus dat is ook geen probleem.
Nu heb ik een eenmanszaak én een Vof met een compagnon, waar ik beiden ongeveer evenveel voor moet rijden. We hebben afgesproken geen km declaratie te doen tot nader overleg, dus daar wil ik me voorlopig aan houden.
Kan ik voor beide zaken ongestraft rijden met de auto die op mijn naam staat zolang ik een sluitende registratie heb? Ik ben ook de enige bestuurder.
Zo niet, is een 0-factuur voor de km declaratie plausibel of ga ik het daar niet mee redden?
Alvast bedankt!