Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JamesK
Goedemiddag,
Ik heb een tijd geleden een "kleine" webshop via Brookz aangeboden. Niet heel bijzonder, was uit de hand gelopen hobbyproject.
Zij hanteren naast het lidmaatschap van 250,- ook een successfee bij verkoop.
In de algemen voorwaarde staat:
De Succesfee is 0,5% van de transactiewaarde van de Onderneming die het doel is
van de transactie, met een minimum van EUR 1500 [BEDRAG].
De Succesfee is verschuldigd als het verkooptraject dat tot de transactie leidt, aanvangt tijdens de periode waarin de onderneming op het
Platform wordt aangeboden of in een periode van 24 maanden daarna.
Alles heeft een tijd op een laag pitje gestaan en nu bijna een jaar nadat ik mijn lidmaatschap bij Brookz heb opgezegd ziet het er naar uit dat de website toch verkocht wordt via dit contact. Contact dus ooit verkregen via Brookz maar verder geen juridische hulp of iets dergelijks gehad hierin (behalve dus de plaatsing op hun platform)
Ik wil in principe alles keurig afhandelen maar Eur 1500,- is 20% van het totaal bedrag en vind het niet in verhouding staan met de geboden service.
Zonder dat ik vraag om illegaal advies te geven :-).....Hoe staan jullie hier in? Wel of niet melden? Kunnen zij dit uberhaupt checken?
Alle reacties zijn welkom, dank alvast!
Grt,
James