Totoro Geplaatst: 26 januari 2006 Totoro 27 0 Geplaatst: 26 januari 2006 Hoi allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en heb ff een vraagje over het veranderen van je profiel. Ik probeer mijn profiel te veranderen, maar wanneer ik de verandering wil bevestigen dan krijg ik een popup met "het is noodzakelijk om uw huidige wachtwoord in te vullen voordat uw profiel veranderd kan worden" Ik heb mijn wachtwoord ingevuld. Link naar reactie
Ilja van Roon Geplaatst: 26 januari 2006 Ilja van Roon 877 3 Geplaatst: 26 januari 2006 en je vraag is? Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing. Link naar reactie
Totoro Geplaatst: 26 januari 2006 Auteur Totoro 27 0 Geplaatst: 26 januari 2006 Hoe kan ik mijn profiel aanpassen? Ik krijg dus telkens een popup. Link naar reactie
R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 26 januari 2006 R.I.P. | Peter Bonjernoor 8,7k 582 Geplaatst: 26 januari 2006 Ik heb mijn wachtwoord ingevuld. Ook in je profiel? Je moet als bevestiging bovenin je wachtwoord nog een keer ingeven namelijk... IN MEMORIAM Link naar reactie
Totoro Geplaatst: 26 januari 2006 Auteur Totoro 27 0 Geplaatst: 26 januari 2006 ah probleem verholpen. Was weer een of ander stomme bug van pc. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen