Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik kwam net tijdens een bezoek aan een andere site onderstaande oproep tegen en vroeg me af of er hier iemand is die wat extra pr kan gebruiken voor zijn bedrijf. Leuk voor ons draadje over HL-ers in de media en vast erg leerzaam. Je moet wel snel reageren...

 

Karen (die zich afvraagt wie die toppers zijn)

 

 

 

*****

Ondernemer gezocht

 

Teleac organiseert i.s.m. de organisatie New Venture het programma "Ondernemer gezocht" . Tot 8 februari kunnen ondernemers zich hiervoor aanmelden. Een topper uit het bedrijfsleven coacht jou (en je team) gedurende 4 maanden. Dit wordt gevolgd door een TV-ploeg.

 

Informatie bij Suzanne Hendriks 035-6293413 of Bas Overtoom 0343-556656 (New Venture)

*****

 

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Gaan mensen het dan niet associeren met ´ooh die zal wel hulp nodig hebben´ het zal wel naamsbekendheid opleveren, maar in welke vorm?

Ik heb er mijn twijfels over..

 

De insteek van deze serie is vooral om de kijker wat meer inzicht te geven wat er bij het opstarten van een (klein) bedrijf komt kijken. Ze willen met de serie vooral mensen motiveren om ondernemerschap te zien als goed alternatief voor een dienstverband. En dus de misverstanden die er zijn over ondernemerschap weg te nemen, en natuurlijk wat valkuilen zichtbaar te maken.

 

@Benjamin, het je het Calvijn alarm aan staan ?

 

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Als hier ondernemers zitten die het willen ... DOEN !

Buiten PR kan het je ook tot goede netwerken voor je bedrijf leiden.

 

<>Ik vraag me af .....

Teleac organiseert i.s.m. de organisatie New Venture

New Venture heeft toch heel veel startende ondernemers in hun bestand?

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

 

<>Ik vraag me af .....

Teleac organiseert i.s.m. de organisatie New Venture

New Venture heeft toch heel veel startende ondernemers in hun bestand?

 

 

Bij de laatste bijeenkomst van New Venture was de programmamaakster aanwezig en werden deelnameformulieren uitgereikt. Het was vrij druk toen ,dus misschien hebben ze al voldoende kandidaten.

 

Overigens heb ik de programmamaakster toen ook op HigherLevel gewezen, en dat ook daar gevist kan worden naar deelnemers voor deze serie.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 99 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.