Ik denk dat je goed op de tafel kan springen via de email.
Hoe ik normalitair mijn eerste email schrijf is volgens de volgende opzet.
- zéér korte introductie
- zéér korte omschrijving van het product
- zéér korte reden waarvoor verdere communicatie interessant kan zijn
- Een afsluiter als "Ik kijk uit naar uw reactie" (u of je aan de hand van een kort onderzoek naar het type persoon dat je aanschrijft)
Ik zorg er altijd voor dat het niet meer dan vijf regels is, dat er genoeg informatie in staat waardoor de secretaresse denkt: "hmm, toch even vragen wat X hiermee zou willen?" en er eigenlijk gereageerd kan worden met een mailtje als "hmm, interessant. Zou je me misschien wat meer kunnen vertellen?"
Hebben jullie hier feedback op of misschien andere manieren om snel bij moeilijk bereikbare mensen binnen te komen?
zrski
zrski
Ik denk dat je goed op de tafel kan springen via de email.
Hoe ik normalitair mijn eerste email schrijf is volgens de volgende opzet.
- zéér korte introductie
- zéér korte omschrijving van het product
- zéér korte reden waarvoor verdere communicatie interessant kan zijn
- Een afsluiter als "Ik kijk uit naar uw reactie" (u of je aan de hand van een kort onderzoek naar het type persoon dat je aanschrijft)
Ik zorg er altijd voor dat het niet meer dan vijf regels is, dat er genoeg informatie in staat waardoor de secretaresse denkt: "hmm, toch even vragen wat X hiermee zou willen?" en er eigenlijk gereageerd kan worden met een mailtje als "hmm, interessant. Zou je me misschien wat meer kunnen vertellen?"
Hebben jullie hier feedback op of misschien andere manieren om snel bij moeilijk bereikbare mensen binnen te komen?
HL-er van het eerste uur (& proud of it)
follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema
fuk spelvouten
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag