Slow chat

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Kun je ook voor mij koffie komen zetten Kermie??

 

Graag ... lijkt ineens een gat in de markt. Mmmm ... misschien een bedrijfje opzetten, de "koffie-express op vakantie". Kom ik met apparaat jullie kant op. Wel dure koffie, want verwacht wel reiskostenvergoeding. Maar wat je ver haalt is lekker zal ik maar zeggen.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Precies ... zat meer te denken aan "Coffee Karma ... all over the world"

 

Reiskostenvergoeding??? Dan moet ik wel erg veel bakkies gaan drinken voor een redelijke prijs.....!

Met een "open ticket" hoef je je over de hoeveelheid geen zorgen te maken!

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Als ik volgende week 25 november vertrek heeft Kleverlaan tegen een zeer gereduceerd tarief een lekker bakkie koffie met big smile !

 

Moet dan van Bali naar Kleef nog wel wat reiskosten maken, maar dit ticket is wel zeer aantrekkelijk !

 

Of als het je even niet uitkomt zo snel, kan het ook begin 2003 ... als je de reiskosten van Bali naar jou niet wenst, dan kun je natuurlijk een weekje "huren" in mijn resort incl. koffie of course ;D

 

Ga ik strax even op zoek naar cheap posibilities voor BestLinQ .... pjoehhh ..... mijn "fresh coffee on the move" bedrijf heeft het druk joh !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Wel ja ... ga lekker onder mijn duiven schieten !!!! Waar is mijn NDA gebleven ? Of was dit open source ?

 

Alridy .... mijn eerste concurrent in mijn net gestarte bedrijfje en gelijk mijn klanten wegkaapt.

 

Maar zonder concollegae is het ondernemerschap ook geen bal aan. Sommige bedrijven zijn zelfs VEEL beter uit met concurrentie ... leg ik ander keer wel uit .....

 

Maar ik zie niets in een prijzenoorlog zoals BenM gestart is.

Ik ga liever voor een goed product voor de juiste prijs, dan zelf veel onkosten maken en uiteindelijk geen omzet te genereren ;D

 

Maareh om jou (BenM) van de ondergang te behoeden, wat denk je ..... zullen we fuseren? Maakt het reizen ook een stuk gezelliger en aangenamer .... want ben totaal niet feministisch, mag jij het luxe koffie-apparaat sjouwen.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 227 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.