Het inkoopbeleid van Nederlandse bedrijven deugt niet. Zonder al te veel noemenswaardige moeite kan het bedrijfsleven zo'n 10 procent besparen op de inkoop en deze vertalen in een verhoging van de brutowinst met 20 procent.
Inkoop wordt in Nederland niet als sexy genoeg gezien om daar veel tijd en aandacht in te steken. Verkoop en marketing krijgen veel meer aandacht. 'Het gaat daarbij om het hele inkoopproces, van prijs tot transport en levering.'
Lees verder en bekijk vooral ook de ZibbTipp - beste prijs, 5 stappen >>>
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mikky Vrolijk
Mikky Vrolijk
Nederlandse bedrijven kopen slecht in
Zonder veel moeite veel besparingen mogelijk
Het inkoopbeleid van Nederlandse bedrijven deugt niet. Zonder al te veel noemenswaardige moeite kan het bedrijfsleven zo'n 10 procent besparen op de inkoop en deze vertalen in een verhoging van de brutowinst met 20 procent.
Inkoop wordt in Nederland niet als sexy genoeg gezien om daar veel tijd en aandacht in te steken. Verkoop en marketing krijgen veel meer aandacht. 'Het gaat daarbij om het hele inkoopproces, van prijs tot transport en levering.'
Lees verder en bekijk vooral ook de ZibbTipp - beste prijs, 5 stappen >>>
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/816-inkoopbeleid-niet-sexy/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag