• 0

Babytextiel leverancier

Hallo,

Ik wil een online shop gaan openen, met babytextiel welke ik nog weer ga bewerken met een speciale transfers. Ik zoek rompers en shirtjes met lange en korte mouw, bijpassende broekjes, jurkjes, sokjes en ondergoed in felle kleuren: geel, oranje, turquise, paars, roze, lime groen. De limo basics. Maat 56-140.

Zonder merk, zonder logootjes, gewoon egaal.

 

Ik ben al maanden bezig contact te zoeken, informatie in te winnen bij leveranciers, confectie ateliers, zelfs importeurs, maar het heeft niets opgeleverd. Leveranciers zijn moeilijk te vinden in NL, import vanuit buitenland moet met 300 stuks per kleur tegelijk, ik wil minimaal vijf kleuren in mijn assortiment, dus dat gaat me heel veel geld en opslag kosten, wat ik niet heb. Kopen via andere online shops is niet interessant want die hebben geen inkoopsprijs. Ja de verkoopprijs, dat betekent dat ik ze nog duurder moet gaan verkopen, dan blijven de klanten uiteraard weg.

 

Ik zoek leveranciers die een afname van minimaal 50 stuks hanteren. Ik zoek een leverancier van dit babytextiel wat ik zoek... Maar WAAR kan ik dit vinden? Ik ben radeloos aan het worden want alles heb ik verder voor elkaar, ik kan zo van start, maar het belangrijkst ontbreekt nog..het textiel !. Wie gaat mij redden ????. Wie heeft de gouden tip? Ik weet het even niet meer...

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi Ineke,

 

Ik zat met een soortgelijk probleem. Zie 1 maart. Wellicht is het interessant om gezamenlijk in te kopen bij betreffende leveranciers. Misschien kunnen we elkaar helpen om leveranciers of bronnen met elkaar uit te wisselen.

 

 

Tevens kan ik deels eventueel gebruik maken van jouw diensten (bedrukken van kleding etc.). Ook ben ik benieuwd in je start / ervaring binnen de kledingbranche.

 

 

Ik ben benieuwd wat je reactie is.

 

Gr.,

 

 

Ikki

 

 

Link naar reactie
  • 0

Maar jij bent niet op zoek naar babytextiel begrijp ik uit jouw verhaal ? klinkt evt. wel interessant! Ik heb gisteren contact gehad met Holland Fashion Industry ,maar dat heeft helaas niets opgeleverd. Ik kan nergens een goede leverancier vinden die heeft wat ik zoek. Echt balen, want hier loopt het gewoon op vast!!!

Laten we elkaar op de hoogte houden !!!

 

Succes

Link naar reactie
  • 0

Het bedrijf dat aan Lidl in Duitsland levert is een Nederlands bedrijf (ook kleine hoeveelheden). De naam ben ik even kwijt, ik weet enkel het bedrijf dat het herverpakken doet (van dozen A 400 stuks naar bijv. 50 dozen met 8 stuks. Dit is "assemblage bedrijf Haaksbergen".

Met vriendelijke groet,

Mark Scholten

Link naar reactie
  • 0

Het bedrijf dat aan Lidl in Duitsland levert is een Nederlands bedrijf (ook kleine hoeveelheden). De naam ben ik even kwijt, ik weet enkel het bedrijf dat het herverpakken doet (van dozen A 400 stuks naar bijv. 50 dozen met 8 stuks. Dit is "assemblage bedrijf Haaksbergen".

 

 

Maar dit heeft toch niets te maken met babytextiel ?. Dit gaat om levensmiddelen, toch ? of begrijp ik je nu verkeerd?

 

Link naar reactie
  • 0

Het bedrijf dat aan Lidl in Duitsland levert is een Nederlands bedrijf (ook kleine hoeveelheden). De naam ben ik even kwijt, ik weet enkel het bedrijf dat het herverpakken doet (van dozen A 400 stuks naar bijv. 50 dozen met 8 stuks. Dit is "assemblage bedrijf Haaksbergen".

 

 

Maar dit heeft toch niets te maken met babytextiel ?. Dit gaat om levensmiddelen, toch ? of begrijp ik je nu verkeerd?

 

 

Het betreft hier babytextiel (ja dat ligt daar in de Lidl). De maten 50-56/62-68/74-80/86-92/104-110 hebben ze uit, andere maten zou je moeten overleggen.

 

Wit en iets van 20 a 30 designs hebben ze meende ik.

Met vriendelijke groet,

Mark Scholten

Link naar reactie
  • 0

Ik zoek textiel zonder design. Ik wil nl. zelf opdrukken aan gaan brengen.

Geen wit, maar felle, moderne kleuren.

 

Ze hebben meerdere kleuren (vergeten te vermelden). Ik weet zo niet welke kleuren ze verder hebben alleen. Even bellen zou ik zeggen (dan heb je meteen zekerheid).

Met vriendelijke groet,

Mark Scholten

Link naar reactie
  • 0

Hou beste allen,

 

Zelf denk ik dat het interessant genoeg is om deze leverancier te benaderen. Als zij aan Lidl leveren zullen zij ook aan andere partijen leveren.

 

Lidl heeft een zeer goede inkoopafdeling en zullen de producten voor een hele goede prijs inkopen. Natuurlijk zal dat gepaard gaan met grotere aantallen.

 

Voor ons kleinere bedrijven zullen de prijzen hoger liggen maar kunnen de aantallen ook weer omlaag. Deze leveranciers zullen hun risico ook willen spreiden en zullen zij de kleinere bedrijven graag als klant zien (zolang je je houdt aan de leveringsvoorwaarden).

 

Wat betreft de kwaliteit kunnen we er van uit gaan dat dit goed zit, immers Lidl heeft een goede inkoopafdeling. Wat betreft labeling of logootjes; dit soort leveranciers werken vaak met OEM-ers. Ik sluit zelfs niet uit dat zij "jouw" label dan ook willen innaaien.

 

Al met al ik heb zeker interesse in deze leverancier en zal ook zeker op korte termijn een gesprek aan willen gaan.

 

Degene die dit adres heeft of mij kan tippen hoe ik hen kan benaderen zou hij /zij mij dit willen melden.

 

Alvast bedankt,

 

 

Ikki

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

 

Ik wil een online shop gaan openen, met babytextiel welke ik nog weer ga bewerken met een speciale transfers. Ik zoek rompers en shirtjes met lange en korte mouw, bijpassende broekjes, jurkjes, sokjes en ondergoed in felle kleuren: geel, oranje, turquise, paars, roze, lime groen. De limo basics. Maat 56-140.

Zonder merk, zonder logootjes, gewoon egaal.

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan.

Misschien heb jij intussen een leverancier gevonden en kan je mij verder helpen?

Alvast bedankt,

Herrie

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

Ik wil een online shop gaan openen, met babytextiel welke ik nog weer ga bewerken met een speciale transfers. Ik zoek rompers en shirtjes met lange en korte mouw, bijpassende broekjes, jurkjes, sokjes en ondergoed in felle kleuren: geel, oranje, turquise, paars, roze, lime groen. De limo basics. Maat 56-140.

Zonder merk, zonder logootjes, gewoon egaal.

 

Ik ben al maanden bezig contact te zoeken, informatie in te winnen bij leveranciers, confectie ateliers, zelfs importeurs, maar het heeft niets opgeleverd. Leveranciers zijn moeilijk te vinden in NL, import vanuit buitenland moet met 300 stuks per kleur tegelijk, ik wil minimaal vijf kleuren in mijn assortiment, dus dat gaat me heel veel geld en opslag kosten, wat ik niet heb. Kopen via andere online shops is niet interessant want die hebben geen inkoopsprijs. Ja de verkoopprijs, dat betekent dat ik ze nog duurder moet gaan verkopen, dan blijven de klanten uiteraard weg.

 

Ik zoek leveranciers die een afname van minimaal 50 stuks hanteren. Ik zoek een leverancier van dit babytextiel wat ik zoek... Maar WAAR kan ik dit vinden? Ik ben radeloos aan het worden want alles heb ik verder voor elkaar, ik kan zo van start, maar het belangrijkst ontbreekt nog..het textiel !. Wie gaat mij redden ????. Wie heeft de gouden tip? Ik weet het even niet meer...

 

ja dat is best wel moeilijk om dat effen spul te vinden, wel heb ik de tip van iemand gekregen om het in duistland te gaan zoeken omdat daar hele grote kledingbeurzen zijn en kleding tegen lage prijzen zijn te krijgen.

Ik zit met het zelfde probleem, kep ook een webwinkel allees voorelkeer alleen de kleding mist. ::)

 

 

Link naar reactie
  • 0

Wij werken samen met producenten uit Portugal maar dan voor huishoudtextiel. Ik weet wel bijna zeker dat er uit Portugal wel e.e.a. te halen is en ik kan mijn contacten vragen eens te zoeken. Ik moet dan wel weten wat je exact wilt. Helemaal goed is het als jullie samen eerst bepalen wat je nodig hebt en kan ik het gaan zoeken.

 

Ik hoor het wel.

Link naar reactie
  • 0

hallo

 

hebben jullie al een babytextiel leverancier kunnen vinden die het kan leveren en zijn jullie al draaiende. Hiermee ben ik ook mee bezig en aan het uitzoeken voor mijn eigen babycollectie.Je moet vaak hele grote aantalen inkopen (wat vaak heel veel kost en de ruimte niet echt voor hebt. Misschien heb ik nog wel een idee. Als je er nog echt geintresseerd bent laat eventjes wat van je horen.

Link naar reactie
  • 0

hoi Noobie,

 

ik was deze posts aan het lezen ik zag dat jij misschien wel een leverancier weet voor babytextiel?

ik ben net begonnen met een website voor kraamcadeaus en dringend op zoek naar rompers slabbers spuugdoekjes en sokjes.

ik hoop dat je me kunt helpen.

Link naar reactie
  • 0

@ ngoossen

 

Higherlevel is geen vraag en aanbod site.

Je kunt beter even een PM naar de topicstarter sturen en hopen dat deze nog reageert, het gaat om een topic uit 2006 !

 

Om te voorkomen dat er nu allemaal aanbieders gaan reageren gooi ik deze op slot.

 

Wie ngoossen iets wil melden kan dat doen door een PM te sturen.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 85 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.