• 0

Automatische content

Dag allen! Ben de noobie van het moment!

 

Gelijk maar met een de vraag in huis vallen.....

 

Ik zoek me rot op internet, en vraag me af hoe sites aan zoveel goede content komen. Lijkt een domme vraag, maar ik heb niet de hele dag de tijd om content voor mijn eigen site te typen.

Nu komen er een hoop mogelijkheden voorbij waar je een soort automatish krantenkop generatortje op de site kunt zetten, maar ik kan daar niet heel erg enthousiast over worden.

 

Wie heeft er goede tips waar je bomgoede en volle content vandaan kunt halen die automatisch wordt refreshed en in relevante informatie voorziet?

 

groeten

jsbs

 

logo graag op de plaats van de avatar in de linker kolom (/opm>

www.jsbs.nl/phpBB2

Initiatief tot zakelijk inter-net-werken

 

www.e-car.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

howardshome.nl

nu.nl

rss feeds verzamelen

forum starten ::)

Adwords toevoegen

 

"standaard content" is echter niet veel waard. Wil je "echte"bezoekers, dan moet je ze "originele" content bieden.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Beste is dus eigenlijk om iemand of meerder mensen in te huren als webmasters die continu content managen?

 

Nee, want dat kost geld.

 

Het is belangrijk de juiste verhouding te vinden tussen kosten en opbrengsten. Wat leverd originele content op aan extra omzet? en wat kost die content.

 

BTW kan je je logo weer op de plaats van je avatar zetten?

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Ik begrijp precies wat je bedoelt en ik herken het probleem.

 

Dagelijks content genereren is een best pittige klus, maar het ligt eraan wat voor content je wil. Nieuws is het moeilijkste van allemaal, maar als je dat op je website wil hebben, kan dat altijd via RSS feeds (dus alleen de headlines, waar je vervolgens wordt doorgelinkt naar het bericht op een andere website). Daarmee kan je zoveel als je wil op je eigen pagina zetten aan headlines.

 

Mocht je het complete bericht op je website willen, dan is dat weer een heel ander verhaal. Je zal het zelf moeten plaatsen of je zal er mensen voor moeten inhuren om dat voor je te doen. Toch bestaan er ook bedrijven die zich daar op richten, maar die zijn meestal nog duurder om in te huren :)

The cake is a lie!

Link naar reactie
  • 0

Mocht je het complete bericht op je website willen, dan is dat weer een heel ander verhaal. Je zal het zelf moeten plaatsen of je zal er mensen voor moeten inhuren om dat voor je te doen. Toch bestaan er ook bedrijven die zich daar op richten, maar die zijn meestal nog duurder om in te huren :)

 

Dat kun je uiteraard ook automatiseren, dat de content van de headlines die via RSS feeds ontvangt automatisch op je site word gezet met dezelfde titel en indeling etc.

Met vriendelijke groet,

Mark Scholten

Link naar reactie
  • 0

Mocht je het complete bericht op je website willen, dan is dat weer een heel ander verhaal. Je zal het zelf moeten plaatsen of je zal er mensen voor moeten inhuren om dat voor je te doen. Toch bestaan er ook bedrijven die zich daar op richten, maar die zijn meestal nog duurder om in te huren :)

 

Dat kun je uiteraard ook automatiseren, dat de content van de headlines die via RSS feeds ontvangt automatisch op je site word gezet met dezelfde titel en indeling etc.

 

Volgens mij zijn er maar heel weinig website's die daar aan meewerken, althans niet geheel gratis.

 

Dus als je dat wel wil en daar geld voor over hebt, bestaan er dus wel bedrijven die zich daarop richten en via RSS feeds complete berichten doorgeven.

The cake is a lie!

Link naar reactie
  • 0

Okay, zal ik me dus maar moeten gaan verdiepen in RSS feeds....daar was ik nog niet aan toe gekomen.

 

Iemand tips waar ik goeie feeds vandaan kan halen? |Ik ben voornamelijk geinteresseerd in nieuws en artikelen die met ondernemen en zakelijk netwerken te maken hebben.

www.jsbs.nl/phpBB2

Initiatief tot zakelijk inter-net-werken

 

www.e-car.nl

Link naar reactie
  • 0

Mocht je het complete bericht op je website willen, dan is dat weer een heel ander verhaal. Je zal het zelf moeten plaatsen of je zal er mensen voor moeten inhuren om dat voor je te doen. Toch bestaan er ook bedrijven die zich daar op richten, maar die zijn meestal nog duurder om in te huren :)

 

Dat kun je uiteraard ook automatiseren, dat de content van de headlines die via RSS feeds ontvangt automatisch op je site word gezet met dezelfde titel en indeling etc.

 

Volgens mij zijn er maar heel weinig website's die daar aan meewerken, althans niet geheel gratis.

 

Dus als je dat wel wil en daar geld voor over hebt, bestaan er dus wel bedrijven die zich daarop richten en via RSS feeds complete berichten doorgeven.

 

Er zijn optie's om met een geautomatiseerd script de content van site's te halen, de pagina's waarbij je dit doet kun je opzoeken via RSS feeds (de links). Uiteraard zullen veel site's het niet prettig vinden (maar het is mogelijk).

Met vriendelijke groet,

Mark Scholten

Link naar reactie
  • 0

Net zoals de fundering van een gebouw bepaald hoe het gebouw er bij staat, lijkt het me dat je eerst een goede fundering onder je site moet leggen.

 

De navigatie is totaal onoverzichtelijk,springt van hot naar her en ik raak al snel het overzicht kwijt waar ik nou wel, en waar niet gekeken heb.

Een forum aanmaken an sich is ook niet je publiekstrekker: er moet wel iemand komen, en die moet een reden hebben om te komen. Je forum moet concurreren met bijvoorbeeld Higherlevel, je concept met openBC en LinkedIn, (zakelijk netwerken). Volgens mij ligt je ambitie hoger dan je fundering nu kan hebben. Die automatische content kan nog wel even wachten, de fundering is belangrijker.

Link naar reactie
  • 0
Gast archlackware

Je site renderd niet goed hier. Je hebt het in frontpage gemaakt, deze maakt websites die alleen goed werken in Internet explorer.

Aangezien ik niet met windows werk kan ik deze website niet goed bekijken!

hier: W3 Validator kun je je site controleren of deze aan de standaarden voldoet. Als deze aan de standaarden voldoet zal hij in de meeste browsers perfect renderen. Ik kan eigenlijk niet zo goed opmaken uit jou site wat je precies doet...

Ik zelf houd ook wat nieuws bij op mijn site, maar dit is niet dagelijks maar een paar keer per maand omdat ik in een specifieke branche zit. Ik heb hiervoor een map in mijn favorieten met allerlij links naar sites waar nieuws over mijn branche kan staan. Hier ben ik dan nog selectief omdat ik alleen waardevol nieuws wil hebben.

Link naar reactie
  • 0

Jullie hebben beiden gelijk :)

 

Ben nog flink aan het hobbyen en vind het dan ook niet gek de kritiek die jullie op de site hebben. Sterker nog, erg nuttig. Ik moet ook nog een hoop leren wat websites maken betreft. Wat frontpage betreft is het het enige wat ik vooralsnog voorhanden had. Binnenkort zal ik moeten investeren in een programma waar betere pagina's mee te maken zijn. Daarnaast is mijn html kennis gewoon nog zeer minimaal, en ik probeer mezelf ' on the fly' wat dingen aan te leren.

 

Ik ga jullie advies in ieder geval opvolgen, de ' fundering' van de site verbeteren en meer duidelijkheid proberen te scheppen. Daarnaast in eerste instantie die validator even bekijken.

Ik heb niet heel veel tijd, maar hoop binnenkort een compleet nieuwe layout te kunnen presenteren.

 

Ik ben in ieder geval erg blij met jullie input.

 

 

edit: Even met de validator mijn indexpagina gechecked...... ???

 

11 errors!! okay, er staat me nog een hoop te doen ;D

www.jsbs.nl/phpBB2

Initiatief tot zakelijk inter-net-werken

 

www.e-car.nl

Link naar reactie
  • 0

Laten we even terug gaan naar de basis, voordat je je helemaal stort op sites bouwen. Wil je hiermee geld gaan verdienen (met je site bedoel ik)? Waarom denk je dat het een succes kan worden? Zoals hierboven ook al stond, denk ik dat je een paar flinke concurrenten tegenkomt in bijna dezelfde niche. Van Higherlevel, zibb, openbc, linkedin,carrieretijger tot veel andere, kleinschaliger initiatieven. Je moet er veel energie in steken om die allemaal naar de troon te stoten.

Kijk bijvoorbeeld eens op carrieretijger, hoeveel zinnige, en zelf geschreven content daarop geplaatst is. Allemaal gericht op de carrieremaker, de sollicitant. Op welke specifieke doelgroep ga jij je richten?

 

Denk je niet dat als je gerichter te werk gaat, je energie meer rendement op zal leveren?

Link naar reactie
  • 0

Het is echt bijzonder goed te merken hoeveel meer ervaring jullie hebben op dit gebied.

 

Maar je zegt het zelf al, het gaat om een niche-markt. De concurrentie is dus relatief niet zo groot, en degene die je noemt zijn uiteraard de meer gevestigde orde. Desalniettemind is het moeilijk hiertussen te komen en vergt het veel energie.

 

Mijn specifieke doelgroep zijn netwerkers. Dat is eigenlijk dus helemaal niet specifiek, maar zo ruim wil ik het wel houden. eenieder die op zakelijk gebied het nut inziet van netwerken behoort tot mijn doelgroep.

 

Het zou uiteindelijk prettig zijn geld te verdienen met de site, maar dat is niet mijn doel. Eerste doel is om simpelweg terugkerende bezoekers te krijgen en langzaam een soort ledenbestand op te bouwen.

www.jsbs.nl/phpBB2

Initiatief tot zakelijk inter-net-werken

 

www.e-car.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 77 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.