Ik ben voor een nieuw product van mijn onderneming een marketingplan aan het schrijven. Het is een nieuw product in een bestaande markt. Ik ben met de interne analyse bezig. Mijn vraag is echter of ik bij deze analyse alleen het product moet analyseren, of moet ik het bedrijf analyseren en aan het einde van elke sub-analyse een conclusie maken of het product in het bedrijf past?
Ik probeer het zo goed mogelijk op papier te zetten, een goede voorbereiding is het halve werk!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast Ruben1984
Gast Ruben1984
Beste lezers,
Ik ben voor een nieuw product van mijn onderneming een marketingplan aan het schrijven. Het is een nieuw product in een bestaande markt. Ik ben met de interne analyse bezig. Mijn vraag is echter of ik bij deze analyse alleen het product moet analyseren, of moet ik het bedrijf analyseren en aan het einde van elke sub-analyse een conclusie maken of het product in het bedrijf past?
Ik probeer het zo goed mogelijk op papier te zetten, een goede voorbereiding is het halve werk!
Bij voorbaat dank!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8404-nieuw-software-product/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag