• 0

internetwinkel voor kinderkleding

Hallo,

 

 

Ik ben mij aan het orienteren voor het opzetten van een webside voor de verkoop van merk kinderkleding. Ja, ik weet dat er al veel webwinkels in kinderkleding is, maar ik wil mij er toch aan wagen.Ik heb ervaring in de verkoop van kleding echter niet in de inkoop van kleding. Mijn vraag is waar kan ik merk kinderkleding inkopen? Wat zijn hier de voorwaarden voor? Ook voor het opzetten van mijn ondernemingsplan moet ik natuurlijk weten wat de kostprijs van die kleding is. 'wie kan mij hier een beetje op weg helpen?

 

gr. Lisa

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Bedankt voor je tips, echter ik kan hier niet echt mee verder.

Kan ik soms niet met iemand een keertje meelopen voor wat betreft de inkoop van kinderkleding. Het lijkt met intressant en leuk om te weten hoe dat nou precies in zijn werk gaat. En kan ik gelijk zien of dit wel wat voor mij is. Of zit niemand hier op te wachten?

Ja, het is voor mij ook allemaal nieuw. Ik wil gewoon goed uitzoeken hoe ik het allemaal op een goede manier moet aanpakken.

 

gr. Lisa

Link naar reactie
  • 0

Wat is het voordeel voor diegene die je alles uit gaat leggen Lisa? :o

 

Ik denk dat je beter kan beginnen met het schrijven van een businessplan waarna je vanzelf een hoop problemen en vragen in kan vullen. Leveranciers kan je daarna vanzelf wel benaderen.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Ja, sorry hoor het was misschien wat brutaal om dat te vragen. :-[

Ik heb al een begin gemaakt met het schrijven van mijn ondernemingsplan. Ik doe dit natuurlijk ook maar voor het eerst. Ik dacht bij het financiele gedeelte een en ander achter te komen. mbt tot kostprijs En hoeveel ik dan moet gaan inkopen. Maar ik ga misschien een beetje te snel.

Bedankt voor je tip

gr. Lisa

Link naar reactie
  • 0

Ja, sorry hoor het was misschien wat brutaal om dat te vragen. :-[

Ik heb al een begin gemaakt met het schrijven van mijn ondernemingsplan. Ik doe dit natuurlijk ook maar voor het eerst. Ik dacht bij het financiele gedeelte een en ander achter te komen. mbt tot kostprijs En hoeveel ik dan moet gaan inkopen. Maar ik ga misschien een beetje te snel.

Bedankt voor je tip

gr. Lisa

 

Inkopen kan iedereen, verkopen is vers 2, heb je al klanten ?

Link naar reactie
  • 0

Ja, sorry hoor het was misschien wat brutaal om dat te vragen. :-[

Ik heb al een begin gemaakt met het schrijven van mijn ondernemingsplan. Ik doe dit natuurlijk ook maar voor het eerst. Ik dacht bij het financiele gedeelte een en ander achter te komen. mbt tot kostprijs En hoeveel ik dan moet gaan inkopen. Maar ik ga misschien een beetje te snel.

Bedankt voor je tip

gr. Lisa

 

Inkopen kan iedereen, verkopen is vers 2, heb je al klanten ?

 

Ik weet niet hoe het in de kleding branche zit... maar inkopen kan iedereen komt een beetje ongenuanceerd over :P.

Link naar reactie
  • 0

Inkopen kan iedereen, verkopen is vers 2, heb je al klanten ?

 

Ik weet niet hoe het in de kleding branche zit... maar inkopen kan iedereen komt een beetje ongenuanceerd over :P.

 

Dat klopt Ingman, ik kan hier een oeverloos verhaal houden over inkopen maar gezien de orienterende fase waarin de vragenstelster zit heeft dat weinig zin.

 

Wat ik er in dit geval mee bedoelde is dat inkopen vaak het eenvoudigste is, niet alles wat je inkoopt wil de klant ook hebben en zonder klantenkring schiet je er weinig mee op.

 

Om nog een ongenuanceerde stelling neer te gooien "ondernemen begint met verkopen".

Link naar reactie
  • 0

Hoi Lisa,

 

Ik run zelf een groothandel voor kinderkleding via internet.

Bekijk eens mijn website www.chanique-kids.nl

Daar vind je vast wel wat leuks om mee te beginnen.

Leuke prijzen om te beginnen. Merkkleding is wel gelijk een grote inverstering. Met NON merk kleding, kun je wel makkelijker proberen zonder groot te hoeven inkopen.

 

Ik hoop dat ik je zo iets verder heb kunnen helpen.

 

Mvg,

 

Vincent

Met vriendelijke groet,

Link naar reactie
  • 0

Laat ik nou uit Nieuw Vennep komen en regelmatig kinder kleding kopen:-)

 

Maar, nooit van jullie vernomen!

 

Naast hetgeen hierboven al is gezegd:

- die site iets meer professionaliseren.

 

- Misschien creeër je iets meer vertrouwen door wat foto''s van de werkers zelf te publiceren. About us....

 

- Verder, probeer eens een journalistiek stukje in dat witte suffertje te krijgen, of plaats daar een advertentie in.

 

Verder is het wellicht aardig als je iets nuttigs creeërt op je website waardoor je wat verkeer genereerd.

 

Misschien inspireren de volgende ideeën:

 

1. Zet wat nuttige spelletjes op je website voor scholen, of tips hoe internet in huis in te zetten.

 

2. Bedenk eens iets voor scholen! Misschien een t-shirt beschilder evenement.

 

3. Organiseer een modeshow door en voor kinderen, maak daar opnames van en zet het al of niet op je website,

 

4. Neem een inititiatief om iets te organiseren, paaseieren zoeken of zoiets, focus niet gelijk op kleding verkopen, maar probeer hiermee in de krant te komen en naams bekendheid te krijgen.

 

5. Zet een Vennepse speurtocht online, leuk voor de kids. Antwoorden moeten bij jullie ingeleverd worden.

 

Hoe dan ook, ga iets doen, alleen een website in de lucht werkt niet net zoals een echte winkel zul je moeten gaan opvallen, alles even lekker op z'n kop zetten hier:-)

 

 

Perry

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 132 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.