Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
2lollypop2
Sorry, ik weet niet goed waar ik dit moest plaatsen en of het wel mag, maar ik heb een klein probleempje waar ik graag wat advies in zoek.
Ik heb aan iemand gevraagt mijn AV te maken, maar ik ben nu toch op een punt beland dat ik me sterk afvraag of er nog iets zal gaan komen.
Ik heb voor mijn gevoel vanaf het begin af aan er steeds zelf achteraan moeten lopen om een reactie te krijgen.
Zoals, ik zou een reactie krijgen maar hoorde niks. Heb mijn dingetjes opgestuurd maar hoor niet of het oke is. Zou resultaat ontvangen maar is niet gebeurt. Nu ook weer zit ik nog steeds te wachten tot ik resultaat ontvang en is dat alweer niet gebeurt.
Ik weeg zowat een ons en ben het eerlijk gezegt een klein beetje beu zo, maar goed wat doe ik eraan? Maar weer eens mailen waar het beloofde nu weer blijft, want bellen schiet net zoveel op, word niet opgenomen.
Het zou ongeveer zolang gaan duren, kon ik mee leven, maar het lijkt het aardig op dat het dubbel zo lang gaat duren en eerlijk gezegt vraag ik me heel stiekem af, komt er uberhaupt nog wel wat van?
Ik stoei er een beetje mee hoe ik het nu voort aan moet pakken of wat ik moet doen, want ik weet het zo langzamerhand ook niet meer.
Ik vraag daarom graag wat advies, hoe nu verder?
[edit admin - titel aangepast]
Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.