• 0

Geacht forum,

Ik ben al een hele tijd geïnteresseerd door de vastgoed branche en vooral in beleggingspanden. Ik kijk al een tijdje naar het aanbod op verschillende sites, en zou graag zelf met een klein pandje beginnen.

Nu heb ik bij banken geïnformeerd en die financieren ong. 70 pct.

Heb toen ook aan de verkoper gevraagd of ik bij hem die 30 pct. kon financieren en vond dat geen probleem, maar dat vond de bank weer niet goed.

Is er een mogelijkheid dat dit voor het volledige bedrag gefinancierd wordt bijv. door een investeerder, en dat ik er op termijn ook nog iets aan over hou?

Hoe realistisch is dit om vanuit het niets te beginnen?

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8623-financiering-vastgoed-belegging/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

• 0

Is er een mogelijkheid dat dit voor het volledige bedrag gefinancierd wordt bijv. door een investeerder, en dat ik er op termijn ook nog iets aan over hou?

Wat heeft die investeerder eraan dat jij er nog tussenzit dan? Hij loopt alle risico en kan in de tussentijd zelf ook wel op het pand letten, daar zal hij jou niet voor nodig hebben. Ik denk dus dat het een kansloze zaak is als je zelf niets in te brengen hebt...

Overigens heeft dit heel weinig met het ondernemerschap te maken, dus echt op het goede forum ben je niet aanbeland.

• 0

Investeerders verwerven "eigedom" met hun investering. Stel, ze betalen jouw pand, waarom zouden ze jouw nog wat gunnen? je toegevoegde waarde is nihil.

Mijn suggestie; spaar die eerste 30% zelf bij elkaar. Beleggen doe je als je geld over hebt. Verder heeft deze vraag niets met innovatief ondernemen te maken, dus ik sleut het topic af.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar