Ik heb een internetshop, bij bestelling moesten klanten me een mailtje sturen van zus en zo. Dat wilde ik graag veranderen dmv. een winkelwagentje op de site te zetten. Alleen wilt het niet echt lukken.
Wie met verstand hiervan zou me uit de brand kunnen helpen?(oude site is van internet gehaald, nieuwe zou zo snel mogelijk erop moeten, maar ivm. winkelwagen is het nog beter van niet)
Ik heb wel een beetje verstand van PHP enzo, maar het wilt gewoon niet lukken:(
Ik ga er weer aan zitten werken, daarna post ik eventjes wat er niet lukt(en zal ik een stuk specifieker zijn:P)
Bestelformulier geeft allemaal errors aan:S gaat het lekker nu!!!!!!!phhuu
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
SE2012
SE2012
Ik heb een internetshop, bij bestelling moesten klanten me een mailtje sturen van zus en zo. Dat wilde ik graag veranderen dmv. een winkelwagentje op de site te zetten. Alleen wilt het niet echt lukken.
Wie met verstand hiervan zou me uit de brand kunnen helpen?(oude site is van internet gehaald, nieuwe zou zo snel mogelijk erop moeten, maar ivm. winkelwagen is het nog beter van niet)
Ik heb wel een beetje verstand van PHP enzo, maar het wilt gewoon niet lukken:(
Ik ga er weer aan zitten werken, daarna post ik eventjes wat er niet lukt(en zal ik een stuk specifieker zijn:P)
Bestelformulier geeft allemaal errors aan:S gaat het lekker nu!!!!!!!phhuu
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8638-winkelwagen-op-i-shop/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag