• 0

Winkelwagen op i-shop

Ik heb een internetshop, bij bestelling moesten klanten me een mailtje sturen van zus en zo. Dat wilde ik graag veranderen dmv. een winkelwagentje op de site te zetten. Alleen wilt het niet echt lukken.

 

Wie met verstand hiervan zou me uit de brand kunnen helpen?(oude site is van internet gehaald, nieuwe zou zo snel mogelijk erop moeten, maar ivm. winkelwagen is het nog beter van niet)

 

Ik heb wel een beetje verstand van PHP enzo, maar het wilt gewoon niet lukken:(

 

Ik ga er weer aan zitten werken, daarna post ik eventjes wat er niet lukt(en zal ik een stuk specifieker zijn:P)

 

Bestelformulier geeft allemaal errors aan:S gaat het lekker nu!!!!!!!phhuu

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Kijk eens naar open source webshops, die kun je zó aanpassen als je wilt en alle standaard functionaliteit (en vaak veel meer) zit er kant en klaar in. Zoek maar eens bovenaan deze website op bijvoorbeeld 'oscommerce', dan zal je een aantal interessante discussies vinden over dit onderwerp, met een hoop links naar open source webshops.

Link naar reactie
  • 0

Weet je wat het is, het is nog een klein bedrijf(lees: winst per maand is 600 -> wordt gebruikt om verder te investeren). We hebben een paar offertes aangevraagd, maar die zijn rond de 1500 excl. btw.

 

En dat geld heb ik simpel weg gewoon niet :( zou me wel veel tijd hebben gescheelt maar goed. Oscommerce zal ik eventjes bekijken, bedankt.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Zolang de aanbieders niet de markt verpesten door met stuntprijzen te gaan werken wel, maargoed dat is een hele andere discussie. Overigens beweer ik niet dat jij dat doet, echter zal jij ook niet onder de 1500 euro komen: http://www.dutchessewebdesign.nl/NL/webwinkel.htm ;)

 

@TS: Kan je niet wat meer concrete informatie geven over je eisen, wensen en wat je al voor aanbiedingen gehad hebt? Dan hebben we wat meer een concreet idee wat je wilt en kunnen we je misschien wat software of andere oplossingen aanraden.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Helpen betekent helpen bij mij, hoor. :)

Ik bied mijn kennis aan, thats all...

 

Kan je niet wat meer concrete informatie geven over je eisen, wensen en wat je al voor aanbiedingen gehad hebt? Dan hebben we wat meer een concreet idee wat je wilt en kunnen we je misschien wat software of andere oplossingen aanraden.

 

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Link naar reactie
  • 0

Zolang de aanbieders niet de markt verpesten door met stuntprijzen te gaan werken wel, maargoed dat is een hele andere discussie.

 

Wel een interessante discussie trouwens.

In het kader van dit 'draadje' vind it, dat je niet overal geld voor hoeft te vragen. Starters moeten de kans krijgen om er iets van te maken en soms is een klein duwtje in de rug al genoeg.

Als ik voor al het helpen, wat ik regelmatig doe, geld had gevraagd, was ik al stinkend rijk geweest....zucht *S*.

Voldoening is een prettiger gevoel.

Ik denk dat Higher Level de mogelijkheid biedt aan starters en niet starters om die hulp te bieden. Leuk toch?

 

Link naar reactie
  • 0

Toen ik je berichtje las: "Als je wilt kan ik er ook wel eens naar kijken. Jonge Baasjes moeten de kans krijgen om iets goeds op te zetten *S*." kreeg ik meer het idee dat je een soort offerte o.i.d. wilde mailen. Dat je andere ondernemers wilt helpen snap ik, wij doen soms ook dat soort opdrachten, in ons geval vooral voor stichtingen. Goed bezig in dat geval! :)

 

Overigens wil er er toch echt wel de sidenote bij maken dat het niet klopt als je hier een berichtje post voor "wat hulp" en je eigenlijk wilt iemand een complete webshop voor je ontwikkeld. Dat komt bij mij meer over als een vergeten kostenpost dan een zuinige starter. Zeker als je een internetshop hebt zoals de TS is dit toch zeker 1 van de eerste posten waar je een budget voor moet hebben lijkt mij?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 112 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.