• 0

Van tijdregistratie- naar loonprogramma

Ik ben momenteel bezig met het opstarten van een klein bedrijf naast mijn studie.

Het betreft verkoop van een tijdregistratiesysteem, we hebben thuis een bedrijf en hebben er goede ervaringen mee. Veel bedrijven in de zelfde branche, maar ook andere branches kunnen hiermee hun voordeel doen. Het voordeel van het systeem is dat het eenvoudig, effectief en relatief goedkoop is.

 

Nu wil ik echter nog een stapje verder, ik wil naast de tijdregistratie ook gelijk een loonuitdraai hebben.

Het is mogelijk om de werknemers plus de gewerkte tijden te exporteren naar een ander bestand, dit gebeurt in een .STR bestand.

In welk programma kan ik dit bestand openen, en hoe (excel of profesioneel programma?)kan ik de loonuitdraai het beste uitvoeren?

 

b.v.d.

 

Joost

 

[titel verduidelijkt - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Maak een API, eventueel zelfs een web API, waarmee je heel simpel en snel de gegevens kan exporteren in allerlei formaten. Dit kan bijvoorbeeld XML zijn welke je om kan zetten naar allerlei formaten zoals Excel, CSV. Je kan eventuele specifieke omzettingen naar andere pakketten dan voor allezins redelijke prijzen verkopen.

 

Tip voor je ondertitel: Gebruik bij En ook een hoofdletter, dan hoef ik niet 2x te kijken wat er staat ;)

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Dit houdt tevens in dat deze bedrijven hun loonadministratie zelf dienen te verzorgen. Willen zij dit wel?

 

Zou een koppeling met een personeelsinformatiesysteem (kan vaak ook worden gekoppeld aan een salarissysteem) niet handiger zijn?

 

Anders zou een uitdraai van het tijdregistratiesysteem wellicht makkelijker zijn voor clienten om aan hun accountant/administratiekantoor of salarisverwerker op te geven.

 

omdat er veel aanbieders zijn en niet alle paketten een XML of CSV import ondersteunen zou je een (groot) aantal salarisverwerkings pakketten buiten spel zetten.

 

Onderzoek op wenselijkheid bij afnemers van de tijdregistratiesysteem zou een hoop hoofdbrekens kunnen besparen.

 

Succes

 

Groeten

Erik Boom

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 97 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.