Ik kan me voorstellen dat veel mensen met een leuk en mooi idee in hun hoofd lopen. Echter om dit idee uit te voeren heb je hulp nodig van mensen die mee doen.
Als je met mensen gaat praten, wat kan je wel en wat niet prijsgeven? Het is namelijk heel goed mogelijk dat die andere razend enthousiast is over jou idee en er zelf mee vandoor gaat.
De andere kant is dat als je te weinig zou vertellen, diegene er niets in ziet. Je doet te geheimzinnig, vertelt te weinig belangrijke punten die hem interesseren of je verhaal boeit hem gewoon niet.
Hoe kan je toch met een potentiele partner spreken, zonder dat je idee op straat zou komen?
Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Persoon
Persoon
Ik kan me voorstellen dat veel mensen met een leuk en mooi idee in hun hoofd lopen. Echter om dit idee uit te voeren heb je hulp nodig van mensen die mee doen.
Als je met mensen gaat praten, wat kan je wel en wat niet prijsgeven? Het is namelijk heel goed mogelijk dat die andere razend enthousiast is over jou idee en er zelf mee vandoor gaat.
De andere kant is dat als je te weinig zou vertellen, diegene er niets in ziet. Je doet te geheimzinnig, vertelt te weinig belangrijke punten die hem interesseren of je verhaal boeit hem gewoon niet.
Hoe kan je toch met een potentiele partner spreken, zonder dat je idee op straat zou komen?
Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/868-idee-uitwerken-het-risico/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag